Старосамбірська

районна державна адміністрація

Управління соціального захисту населення

"Ти можеш усе!"

 

                                      Шановні особи з інвалідністю,

                            доводимо вам до відома соціальний проект 

                            « Ти можеш усе!   Можливості безмежні»

 

          Міністерство  соціальної політики  разом з Громадською організвцією «Прометеус» та Асоціацією « Інформаційні технології України» ( далі- Асоціація) підписали  Меморандум про співпрацю та презентують соціальний проект «Ти можеш усе!   Можливості безмежні»   ( далі -Проект)

          Меморандум  підписано з метою об2єднання зусиль, спрямованих на реалізацію Програми діяльності Кабінету Міністрів України в рамках цілей Міністерства  соціальної політики у сфері підвищення якості навчання людей з інвалідністю і сприяння у подальшому їх  працевлвштуванні і ІТ- компанії.

          Проект   складається з  повного циклу надання  можливості усім бажаючим особам з інвалідністю навчатись безплатно на  он-лайн курсах та по закінченню навчання прийняти  участь у конкурсах на  вакантні посади в  провідних  ІТ – кампаніях України.

            Проект  триватиме наступні півроку у кілька  етапів. Реєстрація охочих взяти  участь у проекті відбуватиметься з 5 лютого 2020 року. Під час реєстрації учасники мають обрати два обов»язкові курси і, за власним  бажанням, декілька додоткових курсів.

              Навчання   розпочнеться з 5 березня 2020 року. Навчання розпочнеться з 5 березня 2020 року . Навчальний процес триватиме 14 тижнів ,ще тиждень на складання тестів і отримання сертифікатів, а далі – конкурси на вакантні посади.

Детальніше: "Ти можеш усе!"

Виплата заробітної плати

Виплата заробітної плати в «конвертах» на сьогодні одна з найбільших проблем в економічному та соціальному розвитку нашої держави.

В першу чергу неофіційна заробітна плата позбавляє громадян страхового стажу, а відповідно й отримання соціальних гарантій: права на відпустку, на оплату тимчасової непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах; на допомогу по безробіттю; на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань; на пенсійне забезпечення.

Cтраховий стаж – період, за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Саме наявність необхідних років страхового стажу визначає право особи на пенсійне забезпечення.

Чим більший страховий стаж та заробіток, з якого сплачений єдиний соціальний внесок , тим більша пенсія буде в майбутньому!

    Відповідальність за соціальні гарантії найманих працівників несуть

працедавці. Сплачені до бюджету кошти з легального заробітку – це гарантований на державному рівні захист прав та законних інтересів кожної працюючої людини.

Кожному працівнику та роботодавцю-підприємцю корисно знати, що їхні трудові

відносини регулюються ст.24 Кодексу законів про працю України, де зазначено, що укладення трудового договору у письмовій формі є обов’язковим і підлягає реєстрації в органах Державної служби зайнятості.

Чинним законодавством передбачено штрафи за допуск працівника до роботи без

оформлення трудового договору:

Юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:

  • фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
  • порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;
  • недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
  • недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;
  • недопущення до перевірки з питань допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у стократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення.

Стан соціально – трудових відносин, результати вирішення колективних трудових спорів, конфліктних ситуацій у Львівській області у 2019 році

Упродовж 2019 року діяльність відділення Національної служби посередництва і примирення в Львівській області (відділення НСПП) відповідно до Законів України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", "Про соціальний діалог в Україні" була спрямована на здійснення сприяння у вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів), поліпшення стану соціально-трудових відносин (СТВ) у трудових колективах підприємств, установ, організацій області, прогнозування та запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів), сприяння забезпеченню здійснення соціального діалогу, проведення оцінки відповідності критеріям репрезентативності профспілок та організацій роботодавців.

Детальніше: Стан соціально – трудових...

Щодо стану проходження перевірки правильності надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.


Триває перевірка правильності надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям у ході реалізації проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України», який Міністерство соціальної політики впроваджує за сприяння Світового банку.

За результатами верифікації одержувачів державної соціальної допомоги (інформація про доходи, майновий стан, документ, що посвідчує особу, реєстраційний номер облікової карти платника податків, вік особи, тощо) було перевірено справи одержувачів соціальної допомоги.

Під час аналізу результатів верифікації серед відомостей, які перевірялись, є інформація стосовно здійснення сім’єю витрат (купівлю) протягом 12 місяців перед зверненням, на суму, що перевищує 10-ти кратну величину прожиткового мінімуму для сім`ї (автомобіль, будинок, квартира, оплата послуг, земельна ділянка (пай)
Таким витратами серед інших може бути купівля путівки (туру) на відпочинок, оплата авіабілетів тощо.
Крім того, підлягають перевірці, земельні ділянки (паї) , якими володіють члени малозабезпеченої сім’ї, які були перелічені у декларації під час подання заяви на призначення соціальної допомоги.

Детальніше: Щодо стану проходження...

"Ангел добра"