Старосамбірська

районна державна адміністрація

Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2017 рік

Звіт про роботу із зверненнями громадян за  2017 рік

Старосамбірська районна державна адміністрація повідомляє, що за 12 місяців  2017 року було зареєстровано 1220 звернень громадян, з них 34 – отримано на особистому прийомі у голови райдержадміністрації, 1186 – що надійшли поштою. З них:

- повторних звернень – 12;

- колективних звернень –39;

- від учасників  та інвалідів війни, учасників  бойових дій – 18 звернень;

- від  членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 95 звернень;

- від інвалідів I, II, III групи – 101  звернення.

Кількість звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році в порівнянні з 2016 роком збільшилась і становить 1220 проти  862.

Терміни розгляду звернень в основному дотримуються. На всі звернення громадян виконавцями готується обґрунтована відповідь, яка надсилається заявнику та при необхідності в облдержадміністрацію, районній , міській чи сільській радам.

Найперше, що турбує громадян це питання землекористування та соціального захисту. Великою проблемою для громадян району є стан доріг та транспортного сполучення. Потребують вирішення житлові проблеми громадян та працевлаштування.

В результаті проведеного аналізу встановлено, що кількість  звернень громадян з  питань:

Аграрної політики і земельних відносин……..…… ……………………....... 229;

Соціального захисту …………………………………………………….………214;

Комунального господарства………………………...... …………………….….159;

Транспорту та зв’язку ………………………………………………………...…131;

Праці та заробітної плати ………………………………………………………..37;

Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності

та інтелектуальної власності.…….................................................................32;

Охорона здоров’я…………………………………………………………………..27;

Сім`я, діти, молодь, тендерна рівність, фізична культура і спорт……..…21;

Екологія та природні ресурси…………………………………………………...15;

Діяльність органів місцевого самоврядування…………………………………8;

Культура та культурна спадщина, туризм………………………………………7;

Житлової політики    … ………………………..……...........................................7;

Забезпечення дотримання законності та  охорони правопорядку,

реалізація прав і свобод  громадян ………………………………………………5;

Фінансова, податкова, митна політика…………………………………………...3;

Інші питання ……………………………………………………………….………325.

Разом ……………………………………………………………………………..1220.      

Ряд звернень мешканців району надходить до органів виконавчої чи законодавчої влади вищого рівня, причому нерідко одночасно громадяни звертаються з цих самих питань до місцевих органів влади, що призводить до появи повторних звернень.

        Протягом 2017 року райдержадміністрацією вирішено позитивно 458 звернень, дано роз’яснення 662 мешканцям району, звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»-75 .

     У 2017 році в райдержадміністрацію скеровано для розгляду через органи влади  648 звернень (у 2016 році – 662 звернення).

        В основному громадяни району зверталися до вищестоящих органів влади з питань: нарахування житлової субсидії та землекористування, ремонту місцевих доріг, транспортного сполучення,  щодо неякісного надання послуг електропостачання, міжсусідських суперечок. Всі звернення були скеровані до виконавців та розглянуті вчасно, про що повідомлялося заявників та Львівську обласну державну адміністрацію. Разом з тим окремі громадяни повторно зверталися по тих самих питаннях. Приймалися рішення про вжиття заходів для ліквідації причин виникнення повторних звернень.

        Юридичний відділ райдержадміністрації надає безкоштовну юридичну консультацію громадянам району по суті розгляду їх звернень та працівникам структурних підрозділів райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.

Розроблено графік виїзних зустрічей голови райдержадміністрації із жителями  населених пунктів Старосамбірського району. Протягом 2017 року головою РДА проведено  виїзд у 141 населений пункт Старосамбірського району. За підсумками виїзних зустрічей проводилися наради з перевізниками  та скеровувались відповідні звернення виконавцям, щодо вирішення найбільш актуальних проблем, які турбують мешканців району.  

Відповідно до затвердженого графіку в райдержадміністрації  працює «пряма телефонна лінія». Телефон прямої лінії 21-2-06. У 2017 році зареєстровано 2 телефонних дзвінків від громадян, на які було дано обґрунтовані відповіді та  роз’яснення.

         Також, відповідно до затвердженого графіку кожного місяця проводилось звітування голів місцевих рад про роботу із зверненнями громадян перед головою райдержадміністрації. Прозвітувались 32 сільських, 2 селищні, 3 міські ради.

Питання про  звернення громадян систематично  заслуховуються на засіданнях Колегії  райдержадміністрації. Так,  18  липня  2017  року  на  засіданні  Колегії  було заслухано питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян  в Старосамбірській райдержадміністрації  у  першому  півріччі  2017  року »  (рішення    №18/02-30). Відповідно до рішення Колегії  райдержадміністрації прийнято  розпорядження голови райдержадміністрації від 27 липня 2017 року №310/01-04 виконання якого взято на контроль. Питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян  в Старосамбірській райдержадміністрації  у другому півріччі 2017 року» планується заслухати на засіданні Колегії Старосамбірської районної державної адміністрації 20 лютого  2018 року.