Старосамбірська

районна державна адміністрація

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в Старосамбірській райдержадміністрації у І півр

Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в Старосамбірській райдержадміністрації у І півріччі 2011 року.Робота щодо розгляду звернень громадян Старосамбірською  районною державною адміністрацією проводиться  відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року №109/2008.

Протягом І  півріччя 2011 року до районної державної адміністрації надійшло 507 звернень громадян, 47 звернень  – отримано на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації,  460 – надійшло поштою (додаток 1). В їх структурі домінують заяви – 503 (99%) та скарги –  4 (1%).

За звітний період в райдержадміністрацію надійшло 40 колективних звернень від 696 громадян району, за аналогічний період минулого року –  31 звернень.                                                                                                                                                                 

Станом на 10 липня 2011 року із 507 звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, позитивно вирішено 235, що становить 46% усіх звернень. Відмовлено у задоволенні порушених у зверненнях питань 29 громадянам  (в основному це звернення щодо соціального захисту населення та земельні відносини).Протягом 6 місяців 2011 року з органів влади надійшло 89 звернень, а саме:-                з Секретаріату Кабінету Міністрів України -2;-                з Апарату Верховної Ради України – 2;

-                з Адміністрації  Президента України – 14;

-                з облдержадміністрації – 59 (з них 3 – звернення громадян на урядову телефонну «гарячу» лінію);

-                з Секретаріату Уповноваженого ВРУ з прав людини – 1;

-                з Львівської обласної ради – 1;

-                з головного управління з питань внутрішньої політики, національностей та релігій – 1;

-                з головного управління з питань Євро 2012, містобудування, будівництва – 1;

-                з головного управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи – 2;

-                з головного управління праці та соціального захисту населення – 1;

-                з головного управління житлово-комунального господарства – 2;

-                з управління розвитку інфраструктури – 1;

-                з Старосамбірської районної ради  - 1.

-                з прокуратури Старосамбірського району – 1;

Із 89 звернень, що надійшли у райдержадміністрацію через органи влади на контролі  в облдержадміністрації перебувало 45 звернень громадян, тобто  50 %.

Більшість  звернень отримано від найменш захищених верств населення: пенсіонерів (106), інвалідів (71), учасників та дітей  війни (18),  безробітних (10).       

Результати аналізу питань, що порушуються у зверненнях  свідчать, що як і в попередні періоди, найбільше звернень громадян надходило з питань:

- соціального захисту …………………………………………….…. 198 (38 %)

- аграрної політики і земельних відносин   ……………………….....  91(18%)

- сім`я, діти, молодь, тендерна рівність, фізична культура і спорт…..24 (5%)

- транспорт і зв'язок…………………………………………………..….13 (2%)

- комунальне господарство………………………………….……………8 (1%)

- житлова політика…………………………………………...……………8 (1%)

-освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність…………………………………………………………..8 (1%)

Всі заяви громадян щодо надання одноразової матеріальної допомоги щомісячно розглядалися на засіданнях комісії по розподілу коштів для виділення одноразової матеріальної допомоги громадянам району. За результатами розгляду прийнято рішення надати допомогу 139 мешканцям району на суму 44550 грн..

Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян показав, що райдержадміністрацією, її відділами, управліннями, структурними підрозділами вживались відповідні  заходи, спрямовані на вирішення наболілих проблем населення району, реалізацію конституційних прав і свобод громадян.

 На письмові звернення громадян виконавцями готувались своєчасні, обґрунтовані відповіді, які надсилались заявникам та при потребі в облдержадміністрацію чи місцевим радам. Проте окремими керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, місцевими радами при розгляді звернень громадян не враховувалось, що звернення, які не потребують додаткового вивчення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

При необхідності комісійного розгляду звернень та вирішення спірних питань дорученнями голови райдержадміністрації створювались відповідні комісії, які за участю заявників проводили розгляд звернень  безпосередньо на місцях. У звітному періоді було видано 8 таких доручень. При бажанні, заявникам надавалась можливість знайомитись з матеріалами перевірок їхніх звернень

Проте, незважаючи на вжиті заходи, на деяких територіях  протягом тривалого часу залишаються невирішеними проблеми громадян з якими вони неодноразово звертались до органів місцевого самоврядування, райдержадміністрації та вищих органів виконавчої влади.

Підтвердженням цього є неодноразові звернення громадян:

-                мешканця с. Галівка Платка Івана Лук’яновича щодо ремонту дороги у с. Галівка та відновлення автобусного сполучення (Старосамбірська райдержадміністрація неодноразово зверталася до перевізників щодо відновлення руху автобусного сполучення. Рух відновлено, але з часом автобус знову не здійснює свій рейс).

-                мешканки с. Стрілки Кальки Марії Іванівни щодо відведення води з подвір’я (дорученням голови Старосамбірської райдержадміністрації від 2 червня 2011р. №86/01-09 про створення комісії. Комісією вирішено: Стрілківській сільській раді провести берегоукріплення яру, та ДП «Старосамбірське ЛМГ» надати допомогу Стрілківській сільській раді у вигляді деревини та техніки).

-                мешканки м. Хирів вул. Шевченка,1а Вербицької Галини Любомирівни щодо ліквідації старого дерева та незаконного проживання сім`ї в аварійному будинку (Старосамбірська райдержадміністрація звернулась до Хирівської міської ради з проханням вжити заходи щодо ліквідації дерева. Органи виконавчої влади, їх посадові особи не мають права втручатися в законну діяльність органів та посадових осіб місцевого самоврядування, тому Г.Вербицькій було рекомендовано звернутись з письмовою заявою в Хирівську міську раду для вирішення даного питання).

Щокварталу проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян з метою вивчення причин, що породжують повторні звернення громадян.

Кількість повторних та неодноразових звернень у І півріччі поточного року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилась і становить 20 проти 35 у І півріччі 2010 року. Проведений аналіз показав, що в основному  це звернення з приводу між сусідських спорів, земельних питань, питань соціального захисту та пасажирських перевезень (додаток 2). З них:

-   5 повторних звернень вирішено позитивно;

-   у 2 зверненнях відмовлено у задоволенні;

- 14-ом громадянам надано роз’яснення з приводу порушених ними питань.

З метою забезпечення об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян та реалізації основних положень Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року №109/2008 райдержадміністрацією здійснено ряд відповідних заходів.

Розроблено графік виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації у 2011 році в населених пунктах району за участю керівників управлінь та відділів райдержадміністрації, керівників місцевих установ та організацій, які функціонують на території  відповідної місцевої ради. Протягом 6 місяців поточного року проведено 10 виїзних прийомів громадян:

·               26 січня 2011 року у м. Старий Самбір;

·               08 лютого 2011 року у с. Склівка;

·               22 лютого 2011 року у с. Тур`є;

·               03 березня 2011 року у с. Топільниця;

·               17 березня 2011 року у с. Трушевичі;

·               05 квітня 2011 року у с. Тершів;

·               04 травня 2011 року у с. Солянуватка;

·               11 травня 2011 року у с. Тернава;

·               21 червня 2011 року у с. Лютовисько;

·               07 червня 2011 року у с. Міженець.

Затверджено графік особистого звітування сільських, селищних, міських голів про стан роботи із зверненнями громадян перед головою райдержадміністрації у 2011 році. Згідно даного графіку звітування розпочато з червня місяця поточного року. Станом на 10 липня 2011 року про роботу із зверненнями громадян прозвітувалось 7 сільських голів.

Діє постійна комісія з питань розгляду звернень громадян, на яких розглядаються заяви громадян, які неодноразово зверталися в райдержадміністрацію. Практикується розгляд звернень за участю заявників. За І півріччя 2011 року відбулося 4 засідання даної комісії.   

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 30 грудня 2009 року №607 в райдержадміністрації функціонує гаряча телефонна лінія. Протягом І півріччя 2011 року  на гарячу телефонну лінію надійшло  44  дзвінки від громадян, на які було дано обґрунтовані роз’яснення. Звернення надійшли з таких питань:

- соціального захисту ……………………………………………….…….9;

сім’ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури і спорту…9;

аграрної політики і земельних відносин ……………………………….6;

транспорт і зв'язок ……………………………………………………….1;

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку,

  реалізації прав і свобод громадян ……………………………………....1;

                    - праця і заробітна плата ………………………………………………….3;

                    - освіта, наукова, науково-технічна,  інноваційна діяльність та інтелектуальна власність……………………………………………………………….4;

                    - інше …………………………………………………………………….. 11.

Графіки особистого прийому громадян, виїзних прийомів громадян, роботи гарячої телефонної лінії доводилися до відома населення через комунальні ЗМІ та розміщались на офіційному веб-сайті райдержадміністрації

 

Головний спеціаліст із

звернень громадян                                                                 В.Павлова                                                                                                  

                                                                                                                                                                                        Додаток 1Звіт про роботу із зверненнями громадян у І півріччі 2011 року. (станом на 10.07.11 р.) І.Характеристика звернень
Індекс1. За формою надходженняКількість
1.1Поштою391
1.2На особистому прийомі47
1.3Через уповноважену особу-
1.4Через органи влади66
1.5Через засоби масової інформації-
1.6Від інших органів, установ, організацій3
2. За ознакою надходження
2.1Первинне478
2.2Повторне18
2.3Дублетне8
2.4Неодноразове3
2.5Масове-
3. За видами
3.1 Пропозиція (зауваження)-
3.2 Заява (клопотання)503
3.3 Скарга4
4.За статтю авторів звернення
4.1Чоловіча194
4.2Жіноча 270
5. За субєктом
5.1Індивідуальне464
5.2Колективне40
5.3Анонімне3
6. За типом
6.1Телеграма0
6.2Лист457
6.3Усне50
7. За категоріями авторів звернення
7.1Учасник війни9
7.2Дитина війни2
7.3Інвалід Великої Вітчизняної війни1
7.4 Інвалід війни2
7.5Учасник бойових дій7
7.6Ветеран праці1
7.7Інвалід І групи21
7.8Інвалід ІІ групи28
7.9Інвалід ІІІ групи19
7.10 Дитина-інвалід0
7.11Одинока мати1
7.12Мати-героїня0
7.13Багатодітна сімя8
7.14Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи0
7.15Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС1
7.16 Герой України0
7.17Герой Радянського Союзу0
7.18Герой Соціалістичної праці0
7.19Дитина1
7.20Інші категорії369
8. За соціальним станом авторів звернень
8.1Пенсіонер106
8.2Робітник0
8.3Селянин0
8.4Працівник бюджетної сфери8
8.5Державний службовець1
8.6Військовослужбовець0
8.7Підприємець0
8.8Безробітний10
8.9Учень, студент1
8.10Служитель релігійної організації0
8.11Особа, що позбавлена волі; особа, воля якої обмежена0
8.12Інші338
9. За результатами розгляду
9.1Вирішено позитивно235
9.2Відмовлено у задоволенні29
9.3Дано розяснення208
9.4Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»0
9.5Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»4
9.6Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»3
 ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян
ІндексЗміст питанняКількість
010Промислова політика0
020Аграрна політика і земельні відносини91
030Транспорт і звязок13
040Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво2
050Фінансова, податкова, митна політика1
060Соціальний захист198
070Праця і заробітна плата3
080Охорона здоровя3
090Комунальне господарство8
100Житлова політика8
110 Екологія та природні ресурси4
120Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян6
130Сімя, діти, молодь, тендерна рівність, фізична культура і спорт24
140Культура та культурна спадщина, туризм1
150Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність8
160Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації0
170 Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини1
180Діяльність Верховної Ради України, Президента України, та КМУ0
190Діяльність центральних органів виконавчої влади0
200Діяльність місцевих органів виконавчої влади1
210Діяльність органів місцевого самоврядування0
220Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні. відносини0
230Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій0
240 Інше141