Старосамбірська

районна державна адміністрація

Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації

     

                      СТАРОСАМБІРСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

                                                      РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

  31 січня 2018 року                             Старий Самбір                                   №63/01-04

 

  Про організацію роботи із

  зверненнями громадян у 2018 році

 

   Відповідно до статей 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,   Закону України «Про звернення громадян»:

  1. Затвердити графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, що додається.
  2. Затвердити поквартальні графіки роботи гарячої телефонної лінії Старосамбірської районної державної адміністрації у 2018 році, що додаються.
  3. Затвердити графік виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації у 2018 році, що додається.
  4. Затвердити графік особистого звітування сільських, селищних, міських голів про стан роботи із зверненнями громадян перед головою райдержадміністрації у 2018 році, що додається.
  5. 5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Года М.М.

       

  Голова                                                                                                                                                                   О.Е. Бонк

                                                                                                                                                                                                      

                                                                        

                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                           розпорядження голови

                                                                           райдержадміністрації

                                                                           31 січня 2018 року №63/01-04

ГРАФІК

особистого прийому громадян

керівництвом райдержадміністрації

  Прізвище, ім’я,

  по батькові

Посада

Дні

прийому

           Бонк

          Орест

     Едуардович

Голова райдержадміністрації

2-й і 4-й

вівторок

місяця

      

           Пупа

         Руслан

      Романович

 

 

 

 

             Перший заступник голови

             райдержадміністрації

1-й  і  3-й      

   четвер

місяця

 

 

 

 

             Заступник голови

             райдержадміністрації

Кожної середи

           Год

        Микола

     Михайлович

 

             Керівник  апарату

            райдержадміністрації

Кожної п’ятниці

       Голова райдержадміністрації та його заступник  здійснюють прийом громадян з 11.00 до 17.00 згідно з графіком у службових кабінетах райдержадміністрації (III поверх адмінбудинку).

          Головний спеціаліст із звернень громадян юридичного відділу апарату райдержадміністрації (каб.308) здійснює прийом щоденно з 9.00 до 18.00  (перерва з 13.00 до 13.45) за адресою: м. Старий Самбір, вул. Лева Галицького, 40.

                  _________________________________________________________ 

                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                      розпорядження голови    

                                                                                      райдержадміністрації

                                                                                     31 січня 2018 року №63/01-04

Графік роботи гарячої телефонної лінії

Старосамбірської районної державної

адміністрації на  І квартал 2018 року

№ з/п

Хто бере участь

Дата

Посада

ПІБ

січень

лютий 

березень

1

2

3

4

5

6

2

Перший заступник голови райдерж- адміністрації

Пупа Р. Р.

-

1,26

22

    3

Керівник апарату райдержадміністрації

 Год М.М.

-

2,27

23

    4

Начальник фінансового управління  райдержадміністрації

 Петрівська Л. І.

        -

5,28

26

5

Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури  райдерж-адміністрації

 Масляк М.С.

        -

6

1,27

6

Начальник  управління соціального  захисту населення  райдержадміністрації

Цебак С. І.

        -

 

7

2,28

7

Начальник  відділу  агропромислового розвитку  райдержадміністрації

 Курій Я.П.

       -

8

3,29

8

Начальник  відділу  містобудування та  архітектури  райдержадміністрації

Попович В.В.

       -

9

5,30

9

В. о. начальника  відділу  освіти  райдержадміністрації

 Багряк

Н. А.

       -

12

6

10

Завідувач  сектору молоді  та  спорту  райдержадміністрації

Маковський С.І.

       -

13

7

11

Начальник  служби  у  справах дітей райдержадміністрації

Досяк О.С.

       -

14

        12

12

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

 Назаренко Г.Г.

-

15

 13

13

Начальник відділу культури райдержадміністрації

Юрчик П.Я.

        -

16

 14

14

Начальник  юридичного  відділу апарату райдержадміністрації

Карпінська Л. М.

-

19

 15

15

Начальник  архівного  відділу райдержадміністрації

Карвацька Н.І.

-

20

 16

16

Завідувач сектору з питань цивільного захисту райдержадміністрації

Яворський А.І.

-

21

19

17

Завідувач сектору житлово-комунального господарства та будівництва  райдержадміністрації

Зубальський Т.З.

-

22

20

18

Начальник відділу з питань організаційної роботи та інформаційної діяльності і комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

 Следзевич В. Ф.

-

23

21

               ____________________________________________________

 

                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                    розпорядження голови    

                                                                                    райдержадміністрації

                                                                                    31 січня 2018 року №63/01-04

Графік роботи гарячої телефонної лінії

Старосамбірської районної державної

адміністрації на  II квартал 2018 року

№ з/п

Хто бере участь

Дата

Посада

ПІБ

квітень

травень 

червень

1

2

3

4

5

6

2.

Перший заступник голови райдерж- адміністрації

Пупа Р. Р.

2

15

1,25

3.

Керівник апарату райдержадміністрації

 Год М.М.

3

16

4,26

    4.

Начальник фінансового управління  райдержадміністрації

 Петрівська Л. І.

4

17

5,27

    5.

Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури  райдерж-адміністрації

 Масляк М.С.

5

18

6

6.

Начальник  управління соціального  захисту населення  райдержадміністрації

Цебак С. І.

6

21

7

7.

Начальник  відділу  агропромислового розвитку  райдержадміністрації

 Курій Я.П.

10

22

8

8.

Начальник  відділу  містобудування та  архітектури  райдержадміністрації

Попович В.В.

11

23

11

9.

В. о.  начальника  відділу  освіти  райдержадміністрації

 Багряк      Н. А.

12,26

24

12

10.

Завідувач  сектору молоді  та  спорту  райдержадміністрації

Маковський С.І.

13,27

25

13

11.

Начальник  служби  у  справах дітей райдержадміністрації

Досяк О.С.

16

2,29

14

12.

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

 Назаренко Г. Г.

17

3,30

       15

13.

Начальник відділу культури райдержадміністрації

Юрчик П.Я.

18

4,31

18

14.

Начальник юридичного  відділу апарату райдержадміністрації

Карпінська Л. М.

       19

7

19

15.

Начальник  архівного  відділу райдержадміністрації

Карвацька Н.І.

  20

8

20

16.

Завідувач сектору з питань цивільного захисту райдержадміністрації

Яворський А.І.

  23

10

21

17.

Завідувач сектору житлово-комунального господарства та будівництва  райдержадміністрації

Зубальський Т.З.

  24

11

22

18.

Начальник відділу з питань організаційної роботи та інформаційної діяльності і комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

 Следзевич В. Ф.

  25

14

23

             

                _______________________________________________________

 

                                                                             

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                   розпорядження голови    

                                                                                   райдержадміністрації

                                                                                   31 січня 2018 року №63/01-04

Графік роботи гарячої телефонної лінії

Старосамбірської районної державної

адміністрації на  III квартал 2018 року

№ з/п

Хто бере участь

Дата

Посада

ПІБ

липень

серпень 

вересень

1

2

3

4

5

6

2.

Перший заступник голови райдерж- адміністрації

 Пупа Р. Р.

19

13

3,26

3.

Керівник апарату райдержадміністрації

 Год М.М.

20

14

4,27

    4.

Начальник фінансового управління  райдержадміністрації

 Петрівська Л. І.

23

15

5,28

    5.

Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури  райдерж-адміністрації

 Масляк М.С.

24

16

6

6.

Начальник  управління соціального  захисту населення  райдержадміністрації

Цебак С. І.

2,25

17

7

7.

Начальник  відділу  агропромислового розвитку  райдержадміністрації

 Курій Я.П.

3,26

20

10

8.

Начальник  відділу  містобудування та  архітектури  райдержадміністрації

Попович В.В.

4,27

21

11

9.

В.о. начальника  відділу  освіти  райдержадміністрації

 Багряк      Н. А.

5,30

22

12

10.

Завідувач  сектору молоді  та  спорту  райдержадміністрації

Маковський С.І.

6,31

      23

13

11.

Начальник  служби  у  справах дітей райдержадміністрації

Досяк О.С.

9

1,27

14

12.

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

Назаренко. Г.Г.

10

2,28

 17

13.

Начальник відділу культури райдержадміністрації

Юрчик П.Я.

11

3,29

18

14.

Начальник юридичного  відділу апарату райдержадміністрації

Карпінська Л. М.

      12

6,30

19

15.

Начальник  архівного  відділу райдержадміністрації

Карвацька Н.І.

13

7,31

20

16.

Завідувач сектору з питань цивільного захисту райдержадміністрації

Яворський А.І.

16

8

21

17.

Завідувач сектору житлово-комунального господарства та

будівництва  райдержадміністрації

Зубальський Т.З.

17

9

24

18.

Начальник відділу з питань організаційної роботи та інформаційної діяльності і комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

 Следзевич В. Ф.

18

10

25

 

         _____________________________________________________________

 

                                                                                                 

                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               розпорядження голови    

                                                                               райдержадміністрації

                                                                               31 січня 2018 року №63/01-04

 

Графік роботи гарячої телефонної лінії

Старосамбірської районної державної

адміністрації на  IV квартал 2018 року

№ з/п

Хто бере участь

Дата

Посада

ПІБ

жовтень

листопад

грудень

1

2

3

4

5

6

2.

Перший заступник голови райдерж- адміністрації

 Пупа Р.Р.

19

1,26

10

3.

Керівник апарату райдержадміністрації

 Год М.М.

22

2,27

11

    4.

Начальник фінансового управління  райдержадміністрації

 Петрівська Л. І.

23

5,28

12,29

    5.

Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури  райдерж-адміністрації

 Масляк М.С.

24

6,29

13

6.

Начальник  управління соціального  захисту населення  райдержадміністрації

Цебак С. І.

1

7,30

14

7.

Начальник  відділу  агропромислового розвитку  райдержадміністрації

 Курій Я.П.

2

8

17

8.

Начальник  відділу  містобудування та  архітектури  райдержадміністрації

Попович В.В.

3

9

18

9.

В.о. начальника  відділу  освіти  райдержадміністрації

 Багряк      Н. А.

4

12

19

10.

Завідувач  сектору молоді  та  спорту  райдержадміністрації

Маковський С.І.

5

13

20

11.

Начальник  служби  у  справах дітей райдержадміністрації

Досяк О.С.

8

14

21

12.

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації

 Назаренко Г. Г.

9,25

15

        22

13.

Начальник відділу культури райдержадміністрації

Юрчик П.Я.

10,26

16

26

14.

Начальник  юридичного  відділу  апарату райдержадміністрації

Карпінська Л. М.

    11,29

19

3

15.

Начальник  архівного  відділу райдержадміністрації

Карвацька Н.І.

 12,30

20

4

16.

Завідувач сектору з питань цивільного захисту райдержадміністрації

Яворський А.І.

16,31

21

5

17.

Завідувач сектору житлово-комунального господарства та будівництва  райдержадміністрації

Зубальський Т.З.

17

22

6,27

18.

Начальник відділу з питань організаційної роботи та інформаційної діяльності і комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

 Следзевич В. Ф.

18

23

7,28

 

            ________________________________________________________

  

                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                      розпорядження голови    

                                                                                      райдержадміністрації

                                                                                      31 січня 2018 року №63/01-04

ГРАФІК

виїзних прийомів громадян керівництвом

райдержадміністрації у 2018 році

з/п

Дата проведення

зустрічей

Час проведе-ння

зустрічей

Місце проведення зустрічей  (населений пункт)

П.І.П. керівника

Відповідальні за організацію проведення зустрічі

1.

14.03.2018

14.00

Білицька сільська рада

Перший заступник голови РДА

Сеник І. І.

Капець І. В.

2.

04.04.2018

14.00

 

Великолінинська сільська рада

Перший заступник голови РДА

Янківський І. Я.

Сольчаник О. Т.

3.

17.05.2018

14.00

Великосушицька сільська рада

Перший заступник голови РДА

Середницький  М. С.

Ляхович Н. Б.

4.

07.06.2018

14.00

 Головецька сільська рада

Керівник апарату РДА

Катрич М. М.

Солтис  М. І.

5.

19.07.2018

14.00

Міженецька  сільська рада

Перший заступник голови РДА

Брицький  В. М.

Бегей І. П.

6.

02.08.2018

14.00

 Новоміська сільська рада

Перший заступник голови РДА

Куляс П. П.

Дяченко А. Є.

7.

30.08.2018

14.00

 Скелівська сільська рада

Перший заступник голови  РДА

Антошко Б. М.

Солтис Марія Іванівна

8.

20.09.2018

14.00

 Стрільбицька сільська рада

Перший заступник голови РДА

Янів В. І.

Следзевич В. Ф.

9.

18.10.2018

14.00

 

 Тершівська сільська рада

Керівник апарату РДА

Головчак З. Я.

Карпінська Л. М.

10.

15.11.2018

14.00

 

Чаплівська сільська рада

Перший заступник голови РДА

Тома А. О.

Назаренко Г. Г.

11.

06.12.2018

14.00

Добромильська  міська рада

Голова РДА

Петрик Ю. О.

Кедьо С. Й.

12.

19.12.2018

14.00

 Старосолянська селищна рада

Голова РДА

Фолис О. Д.

Следзевич В. Ф.

 

       ____________________________________________________________

                                                                                                                                                                   

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                   розпорядження голови    

                                                                                   райдержадміністрації

                                                                                   31 січня 2018 року №63/01-04

 

Графік

особистого звітування  сільських, селищних,

міських голів про стан роботи із зверненнями

громадян перед головою

райдержадміністрації у 2018 році   

з/п

Назва сільських, селищних,

міських рад

Термін звітування

Відповідальні за виконання

1.

Білицька сільська рада

12.07.2018

Сеник І. І.

2.

Великосільська сільська рада

12.07.2018

Струтинський Й. В.

3.

Верхньолужоцька сільська рада

12.07.2018

Чуплак В. Р.

4.

Великолінинська сільська рада

26.07.2018

Янківський І. Я.

5.

Великосушицька сільська рада

26.07.2018

Середницький М. С.

6.

Волошинівська сільська рада

07.08.2018

Плахтиняк М. М.

7.

Волянська сільська рада

07.08.2018

Владичак І. Ф.

8.

Головецька сільська рада

30.08.2018

Катрич М. М.

9.

Грозівська сільська рада

30.08.2018

Поліжак Ф. К.

10.

Княжпільська сільська рада

30.08.2018

Сива О.М.

11.

Міженецька сільська рада

10.09.2018

Брицький В.М.

12.

Мшанецька сільська рада

10.09.2018

Дилин М.Г.

13.

Мурованська сільська рада

10.09.2018

Дідун Я. С.

14.

Новоміська сільська рада

28.09.2018

Куляс П.П.

15.

Ріп’янська сільська рада

28.09.2018

Кирилич П. М.

16.

Скелівська сільська рада

28.09.2018

Антошко Б.М.

17.

Слохинівська сільська рада

04.10.2018

Королюк  М. І.

18.

Солянуватська сільська рада

04.10.2018

Івашко В.В.

19.

Стар’явська сільська рада

04.10.2018

Потічний М. С.

20.

Страшевицька сільська рада

25.10.2018

Гривнак Г. М.

21.

Стрілківська сільська рада

25.10.2018

Чегес В. Я.

22.

Стрільбицька сільська рада

25.10.2018

Янів В.І.

23.

Тернавська сільська рада

25.10.2018

Стебельський Я.О.

24.

Терлівська сільська рада

25.10.2018

Рудавський М. І.

25.

Тершівська сільська рада

06.11.2018

Головчак З.Я.

26.

Тисовицька сільська рада

06.11.2018

Чигис М. І.

27.

Трушевицька сільська рада

06.11.2018

Стрілка Р. І.

28.

Топільницька сільська рада

14.11.2018

Дикий С. С.

29.

Торчиновицька сільська рада

14.11.2018

Припін З. М.

30.

Тур’ївська сільська рада

14.11.2018

Мисів В.І.

31.

Чаплівська сільська рада

29.11.2018

Тома А. О.

32.

Ясенице-Замківська сільська рада

29.11.2018

Марусяк М. Я.

33.

Нижанковицька селищна рада

29.11.2018

Смолінський В.О.

34.

Старосолянська селищна рада

12.12.2018

Фолис  О. Д.

35.

Добромильська міська рада

12.12.2018

Петрик Ю.О.

36.

Старосамбірська міська рада

12.12.2018

Трухим І. С.

37.

Хирівська міська рада

12.12.2018

Голубець І. Я.

        

        Основні вимоги до звіту перед головою райдержадміністрації:

        - звіт оформляється на бланку за підписом голови місцевої ради;

        - об’єм звіту – не менше 2 сторінок, окремо табличний матеріал;

        - у звіті має бути відображена робота за звітний період щодо виконання заходів по Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008.

           ___________________________________________________________