Старосамбірська

районна державна адміністрація

Гаряча телефонна лінія РДА

                                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                   розпорядження голови    

                                                                                   райдержадміністрації

                                                                                   22 січня 2015 року №21/01-04

 

Графік роботи гарячої телефонної лінії

Старосамбірської районної державної

адміністрації на  І квартал 2015 року

№ з/п

Хто бере участь

Дата

Посада

ПІБ

січень

лютий 

березень

1

2

3

4

5

6

2.

Перший заступник голови райдерж- адміністрації

 Путас Я. Л.

 

2

19

3.

Заступник голови райдержадміністрації

Кречківський

І. О.

 

3

20

    4.

Керівник апарату райдержадміністрації

 Год М.М.

 

4

23

    5.

Начальник фінансового управління  райдержадміністрації

 Петрівська Л. І.

21

5,26

24

6.

Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури  райдерж-адміністрації

 Масляк М.С.

22

6,27

25

7.

Начальник  управління соціального  захисту населення  райдержадміністрації

Цебак С. І.

23

9

2,26

8.

Начальник  відділу  агропромислового розвитку  райдержадміністрації

 Курій Я.П.

26

10

3,27

9.

Начальник  відділу  містобудування та  архітектури  райдержадміністрації

Попович В.В.

27

11

4,30

10.

Начальник  відділу  освіти  райдержадміністрації

 Яворський М.В.

28

12

5,31

11.

Завідувач  сектору молоді  та  спорту  райдержадміністрації

Маковський С.І.

29

13

6

12.

Начальник  служби  у  справах дітей райдержадміністрації

Досяк О.С.

30

16

        9

13.

Завідувач сектору   взаємодії з правоохоронними органами, забезпечення оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації

 Ляхович Н. Б.

31

17

10

14.

Начальник відділу культури райдержадміністрації

Юрчик П.Я.

 

18

11

15.

Завідувач юридичного  сектору апарату райдержадміністрації

Хітчак В.І.

 

19

12

16.

Начальник  архівного  відділу райдержадміністрації

Карвацька Н.І.

 

20

13

17.

Завідувач сектору з питань цивільного захисту райдержадміністрації

Яворський А.І.

 

23

16

18.

Завідувач сектору житлово-комунального господарства та будівництва  райдержадміністрації

Зубальський Т.З.

 

24

17

19.

Завідувач сектору з питань інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації

 Галевич М.М.

 

14,25

18

                     

   Керівник апарату                                                                                    М.М.Год

Графік особистого прийому громадян РДА

 

                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                 розпорядження голови

                                                                                 райдержадміністрації

                                                                                 22 січня 2015 року №21/01-04

ГРАФІК

особистого прийому громадян

керівництвом райдержадміністрації

Прізвище, ім’я,

по батькові

Посада

Дні

прийому

 

 

Голова райдержадміністрації

 

       

          ПУТАС

         Ярослав

     Любомирович

 

 

 

 

 Перший заступник голови райдержадміністрації 

 

                       1-й  і  3-й      четвер        місяця

 

  КРЕЧКІВСЬКИЙ

             Іван

    Олександрович

 

 

           Заступник голови райдержадміністрації  

 

Кожної середи

ГОД

Микола

Михайлович

 

             Керівник  апарату райдержадміністрації

 

Кожної п’ятниці

 Голова райдержадміністрації та його заступники  здійснюють прийом громадян з11.00до 17.00          згідно з графіком у службових кабінетах райдержадміністрації (III поверх адмінбудинку).

            Головний спеціаліст по  роботі із зверненнями громадян сектору контролю апарату райдержадміністрації (каб.308) здійснює прийом щоденно  з9.00 до 18.00  (перерва з 13.00 до 13.45)  за адресою:м. Старий Самбір, вул. Лева Галицького, 40.

 

 

Керівник апарату                                                                                               М.М.Год

 

 

Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2014 році

 

СТАРОСАМБІРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РоЗПОРЯДЖЕННЯ

25 грудня 2013 року                   Старий Самбір               №510/01-04

 

 

Про     організацію     роботи    із

зверненнями громадян у 2014 році

 

Детальніше: Про організацію роботи із...

ГРАФІК особистого прийому громадян керівництвом облдержадміністрації

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівництвом облдержадміністрації

 

Прізвище, ім’я,

по батькові

Посада

Дні прийому

ШЕМЧУК

Віктор

Вікторович

голова обласної державної адміністрації

3 четвер,

виїзні прийоми:

1 четвер

МАТОЛИЧ

Богдан Михайлович

перший заступник голови обласної державної адміністрації 

4 п’ятниця,

виїзні прийоми:

3 четвер

ГУРАЛЬ

Вадим

Петрович

заступник голови – керівник апарату обласної державної адміністрації 

3 середа,

виїзні прийоми:

4 вівторок

БАХМАЦЬКИЙ

Василь

Іванович

заступник голови обласної державної адміністрації  з питань взаємодії з правоохоронними органами та зв’язками з громадськістю

1 п’ятниця,

виїзні прийоми:

3 середа

ВАСИЛЕНКО

Сергій Володимирович

заступник голови обласної державної адміністрації з питань екології, природних ресурсів, паливно-енергетичного комплексу, розвитку інфраструктури та дорожнього господарства

3 вівторок,

виїзні прийоми:

4 п’ятниця

РОМАНІВ

Ірина

Федорівна

заступник голови обласної державної адміністрації з гуманітарних питань

1 вівторок,

виїзні прийоми:

4 четвер

 

Голова облдержадміністрації та його заступники приймають громадян

з 11.00 до 14.00  згідно з графіком у кімнаті № 140

за адресою: м.Львів, вул.Винниченка, 16.

Виїзний прийом

СТАРОСАМБІРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РоЗПОРЯДЖЕННЯ

1 квітня 2013 року          м. Старий Самбір                  №149/01-01

 

Про  роботу гарячої телефонної лінії  

райдержадміністрації  уІІ  кварталі 2013 року

 

Детальніше: Виїзний прийом