Старосамбірська

районна державна адміністрація

Пояснювальна записка до проекту громадського обговорення

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту розпорядження  “Про створення Центру надання адміністративних послуг Старосамбірської районної державної адміністрації”

 

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект розпорядження “Про створення Центру надання адміністративних послуг Старосамбірської районної державної адміністрації” (далі – проект розпорядження) розроблено юридичним відділом апарату райдержадміністрації на виконання вимог Закону України “Про адміністративні послуги”, постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” , Указу Президента України “Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг” від 3 липня 2009 року №508,  доручення Президента України від 6 грудня 2012 року №1-1/3280, доручення Прем’єр-міністра України від 14 грудня 2012 року №48689/1/1-12, доручення голови Львівської обласної державної адміністрації від 17 січня 2013 року №3/0/6-13.

Актуальність проекту розпорядження полягає в необхідності визначення правових засад організації діяльності, визначенні структури та компетенції Центру надання адміністративних послуг, визначенні засад функціонування Центру, регламентування засад діяльності та взаємодії адміністративних органів, які надають адміністративні послуги на території Старосамбірського району, в тому числі з питань видачі документів дозвільного характеру, організації документообігу та порядку здійснення моніторингу за належністю надання адміністративних послуг за принципом організаційної єдності.

 

2. Мета і шляхи її досягнення

Метою проекту розпорядження є забезпечення прозорості, законності та юридичної визначеності в системі надання адміністративних послуг.

Проектом розпорядження передбачається затвердити положення про центр надання адміністративних послуг Старосамбірської районної державної адміністрації,регламент роботи центру, примірну форму інформаційної та технологічної картки адміністративної послуги.

 

 

3. Правові аспекти

Нормативно-правову базу у даній сфері правового регулювання складають:

Конституція України;

Закон України  від 06.09.2012 № 5203-VI “Про адміністративні послуги”;

Закон України  від 06.09.2005 № 2806-IV “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”;

Постанова Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг»,

Закон України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” ,

Указ Президента України “Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг” від 3 липня 2009 року №508,

Доручення Президента України від 6 грудня 2012 року №1-1/3280,

Доручення Прем’єр-міністра України від 14 грудня 2012 року №48689/1/1-12,

Доручення голови Львівської обласної державної адміністрації від 17 січня 2013 року №3/0/6-13.

 

4. Фінансово-економічне обґрунтування

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» для забезпечення функціонування Центру Старосамбірською райдержадміністрацією розроблено Програму матеріально-технічного забезпечення Центру надання адміністративних послуг у Старосамбірському районі, яка затверджена сесією Старосамбірської районної ради та передбачає фінансування центру із Державного та районного бюджету.

 

5. Позиція заінтересованих органів

Проект розпорядження направляється на погодження Державній службі України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва.

 

6. Регіональний аспект

Проект розпорядження не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

 

7. Громадське обговорення

З метою отримання зауважень та пропозицій від громадськості проект розпорядження розміщений на офіційному веб-сайті Старосамбірської райдержадміністрації (http://stsrda.gov.ua/).

 

8. Позиція соціальних партнерів

Проект розпорядження не стосується соціально-трудової сфери, тому не потребує узгодження з соціальними партнерами.

 

9. Оцінка регуляторного впливу

Проект розпорядження  є регуляторним актом, оскільки його положення мають регуляторний характер, зокрема в частині законодавчого визначення переліку адміністративних послуг та розмірів плати за їх надання.

 

10. Прогноз результатів

Реалізація проекту розпорядження дозволить забезпечити законність, юридичну визначеність та прозорість у системі адміністративних послуг, а також інформування громадськості щодо адміністративних послуг, які надаються державними органами.

 

 

Головний спеціаліст юридичного

відділу апарату райдержадміністрації                                           Л.Карпінська

 

15 липня 2013 року