Старосамбірська

районна державна адміністрація

Тендерні закупівлі

 

Зведена інформація щодо розпорядників коштів з питань здійснення тендерних закупівель за державні кошти бюджетними організаціями району:

- Відділ освіти райдержадміністрації

- Відділ культури  райдержадміністрації

- КЗ СРР "Старосамбірська ЦРЛ"

- Територіальний центр соціального обслуговування

- Управління соціального захисту населення  райдержадміністрації

- Фінансове управління  райдержадміністрації

- Старосамбірський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді  райдержадміністрації

- Відділ АПР  райдержадміністрації

- Служба у справх дітей  райдержадміністрації

- Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Ідентифікаційний код ЄДРПОУ 0 4 0 5 6 4 1 1  
За Січень-червень 2014 року            
Найменування:  Старосамбірська районна державна адміністрація  
Місцезнаходження (юридична адреса):  вул. Л. Галицького, 40, м. Старий Самбір, Львівська обл., 82000  
Адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма звітності (фактична адреса): вул. Л. Галицького, 40, м. Старий Самбір, Львівська обл., 82000  
  Код рядка Усього за процедурами закупівель У тому числі за видами процедур закупівель Закупівлі  без застосування процедур
відкриті торги двосту-пеневі торги запити цінових пропозицій попередня кваліфікація учасників закупівлі в одного учасника електронний реверсивний аукціон
А Б 1=2+3+4+5+6+7 2 3 4 5 6 7 8
І. ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКУПІВЕЛЬ – одиниць
Усього оголошень про результати  проведення процедур закупівель
(р. 100 >= р. 101) 
100 17 3 0 0 0 14 0 х
з них оголошень про результати проведення процедур закупівель, які відмінені чи визнані замовником такими,  що не відбулися, в цілому  101 5 1       4   х
Усього проведено процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі (лотів) (р. 110 >= р. 112) 110 116 105       11   х
з них процедури закупівель відмінені чи визнані такими, що не відбулися за частинами предмета закупівлі (лотами)  112 3 3           х
Кількість учасників, які подали пропозиції конкурсних торгів для участі у процедурах закупівлі (р. 120 >= р. 130) 120 71 57       14   х
Кількість пропозицій конкурсних торгів, у    тому числі  за частинами предмета закупівлі (лотами) 121 191 178       13   х
з них кількість відхилених пропозицій конкурсних торгів 122 90 90           х
Кількість учасників – переможців  (р. 130 = р. 131 + р. 132) 130 70 56       14   х
у тому числі                   
вітчизняних суб’єктів  господарювання 131 70 56       14   х
іноземних суб’єктів господарювання 132               х
Кількість укладених договорів
 (р. 140 = р. 150 + р. 160)
140 71 57       14   381
з них                  
з вітчизняними суб’єктами господарювання  150 71 57       14   381
з іноземними суб’єктами господарювання  160                
Кількість укладених рамкових угод 170               х
Кількість договорів укладених за  рамковими угодами 171               х
Кількість укладених договорів у попередні роки, які виконуються 180               16
Усього звернень щодо усунення порушень під час проведення процедур закупівель 190               х
II. ВАРТІСHA XAPAКTEPИCTИKA ЗАКУПІВЕЛЬ – тис.грн.
Загальна річна сума коштів, запланованих замовником для закупівлі товарів, робіт і послуг (р. 200 >= р. 201 + р. 202) 200 12977,0 х х х х х х 8318,7
кошти державних, казенних, комунальних підприємств 201 140,0 х х х х х х 1230,0
кошти  господарських товариств, у яких   державна або комунальна частка акцій перевищує 50 відсотків 202   х х х х х х  
Загальна сума коштів, яку заявили у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт і послуг 210 12060,0 5121,1       6938,9   х
Загальна сума коштів за укладеними договорами у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт і послуг  220 11816,9 4878,0 0,0 0,0 0,0 6938,9 0,0 6650,3
у тому числі за рахунок  коштів Державного бюджету  України 221               184,3
коштів бюджету Автономної  Республіки Крим 222                
коштів місцевих бюджетів 223 11816,9 4878,0       6938,9   7217,7
коштів Національного банку України  224                
коштів державних  цільових  фондів, державних та місцевих фондів 225                
коштів Пенсійного фонду України 226                
коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування, Фонду соціального захисту інвалідів 227                
державних кредитних ресурсів 228                
коштів державних, казенних, комунальних підприємств  229                
коштів господарських товариств , у яких  державна або комунальна частка акцій перевищує 50 відсотків 230                
Загальна сума коштів (фактичні видатки)  у звітному періоді за укладеними договорами для закупівлі товарів, робіт  і послуг 240 4186,7 1935,0 0,0 0,0 0,0 2251,7 0,0 3054,2
у тому числі                  
товарів 241 1752,0 183,0       1569,0   2441,8
                   
з них                  
товарів вітчизняного виробництва 241а 1752,0 183,0       1569,0   1736,2
робіт 242               37,8
послуг 243 2434,7 1752,0       682,7       463,6  
Загальна сума коштів (фактичні видатки)  у звітному періоді за договорами, укладеними  в попередні роки, які виконуються 250               48,2

 

Підсумки соціально-економічного і культурного розвитку району у січні-травні 2014 року

Довідка

про підсумки соціально-економічного і культурного розвитку району

у січні-травні 2014 року

Впродовж січня-травня 2014 року в районі були  реалізовані заходи, спрямовані на розвиток у економічній і соціальній сферах та на забезпечення підвищення рівня життя місцевого населення.

Розвиток реального сектору економіки

Промисловість

Підприємства промисловості в січні-квітні 2014 року реалізували продукції на суму 15,4 млн. грн., що менше порівняно з відповідним періодом минулого року на 2,4 млн грн. (13,5 %). Зменшення обсягу реалізованої продукції відбулося за рахунок галузі «постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря», що спричинено порівняно теплим температурним режимом.

            В січні-квітні поточного року вироблено більше порівняно з відповідним періодом минулого року деревини уздовж розпиляної чи розколотої в 4 рази, меблів кухонних на 93,0%, виробів з соломи, еспарто чи матеріалів для плетіння інших на 7,6%. Зменшилося виробництво апаратури електричної високовольтної на 45,4%, вікон та їх рам, дверей балконних та їх рам з деревини на 45,1%, виробів столярних та конструкцій будівельних з деревини на 52,9%, меблів для спалень, їдалень і віталень дерев’яних на  84,4%, матраців на 41,2%.

Сільське господарство

       В галузі сільського господарства району господарську діяльність здійснюють: 19 с/г підприємств, які займаються рослинництвом, 7 с/г підприємств , які займаються рослинництвом і тваринництвом та 3 сільськогосподарські кооперативи.

            Станом на 01.06.2014 року  в с/г підприємствах поголів’я  ВРХ становить 309 голів (147,1% до періоду минулого року), в т.ч. корів – 94 голови , що становить108,1 % до періоду минулого року, поголів’я свиней – 1253 голови,  що становить 98,7 % до періоду минулого року, поголів’я овець – 173 голови, що становить 80,5% до періоду минулого року,

 Протягом січня–травня 2014 року с/г підприємствами вироблено 118 тонн молока ( 162,9 % до минулого року), 65,6 тонн м’яса (163,6% до минулого року), реалізовано 101,0 тонну молока (272,9% до минулого року), 65,6 тонн м’яса свиней у живій вазі.

Під урожай 2014 року всіма категоріями господарств посіяно 10621 га ярих зернових, що становить 98,0% до прогнозу, в тому числі с/г підприємствами 938 га, відповідно 82,0% до прогнозу, посаджено 5549 га картоплі, що становить 100,0% до прогнозу, в тому числі с/г підприємствами 49 га, відповідно 97,0% до прогнозу, посаджено 759 га овочів, що становить 93,0% до прогнозу, в тому числі с/г підприємствами 14 га, відповідно 19,0% до прогнозу

Проблемними питаннями є:

-         виплата заборгованості дотацій з державного бюджету (за утримання молодняка ВРХ, відшкодування коштів за посадку та догляд садів).

 

 

Транспорт

Пасажирські перевезення в межах району забезпечують 3 основні перевізники, з них: ТзОВ «Самбірське АТП - 14608», ПП «Транс - Спорт», ПП «Авто - Стар». Основна частка транзитних перевезень в районі належить ПП «Тур - Авто».

Перевезення по території району закріплені по 49 маршрутах на яких функціонує близько 100 одиниць транспорту.

Забезпечується  вирішення звернень від мешканців району, голів місцевих рад, депутатів районної ради з приводу транспортного забезпечення. Отримані від громадян скарги  скеровувалися перевізникам для врегулювання порушених питань. Протягом січня-травня надійшло 8  звернень, які вирішено.

Дорожнє господарство

         Загальна протяжність автомобільних доріг загального користування на території району становить 522,8 км., доріг комунальної власності – 447,6 км.

В січні-травні 2014 року  виконувалися роботи з зимового утримання доріг.

            Сформовано та подано в Департамент розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації узагальнений перелік об’єктів доріг, ремонтні роботи на яких у 2014 році будуть фінансуватися за рахунок коштів субвенцій з державного бюджету на суму 2344,2 тис.грн та коштів обласного бюджету на суму 1573,9 тис.грн..

            Станом на 01.06.2014 року надійшло 616,9 тис.грн  коштів субвенцій з державного бюджету, профінансовано: - 16,14 тис.грн. за рахунок коштів субвенцій з державного бюджету 2014 року, - 270,2 тис.грн. за рахунок перехідних залишків  коштів субвенцій з державного бюджету для обласного бюджету, - 296,0 тис грн. за рахунок перехідних залишків  коштів субвенцій з державного бюджету.

           

Ринок споживчих товарів та послуг.

 Сферу торгівлі та громадського харчування представляли 565 магазини, 47 об’єктів ресторанного господарства, 40 шкільних їдалень, 25 – шкільні буфети, 3 продовольчі ринки, 32 аптеки, 14 АЗС.

Побутові послуги населенню району надавали 44 об’єкти, 10 об’єктів  готельного господарства, 3 авто мийки, 9 станцій технічного обслуговування.

Виконання бюджету

Впродовж січня-травня 2014 року в районі забезпечено надходження до зведеного бюджету на загальну суму 60,7 млн.грн,  що  становить 100,9 % планового бюджетного завдання та більше відповідного періоду минулого року на 9,5 млн.грн. (18,6%).

З загальної суми нарахувань до державного надійшло 44,4 млн. грн., що більше відповідного періоду минулого року на 9,7 млн.грн. (28,0%) і становить 98,4% планового бюджетного завдання.

Дохідна частина  бюджету району за січень-травень 2014 року виконана в сумі 11,1 млн.грн., що складає 86,2 % до уточненого  плану.

            До районного бюджету надійшло 6,2 млн.грн., що складає 94,2% до уточненого  плану.

             Кредиторська заборгованість на 01.06.2014р. по зведеному бюджету склала 2165,1 тис.грн., в тому числі по: заробітній платі з нарахуваннями 86,0 тис.грн,  енергоносіях – 0,3 тис.грн,  медикаментах – 1,5 тис.грн,  харчуванню- 16,3 тис.грн,  незахищених статтях видатків – 1666,8 тис.грн.

Податковий борг по податкових зобов'язаннях станом на 01.06.2014 року становив 783,9 тис.грн та зріс протягом січня-травня на 60,4%.

 

Інноваційно-інвестиційна діяльність

Вживаються  заходи по реалізації на території району  наступних інвестиційних  проектів:

- Будівництво Старосамбірської Вітроелектростанції (ВЕС) загальною потужністю 12,5 Мвт в урочищі “Зади” м. Старий Самбір підприємством ТзОВ “Еко-Оптіма”

- Проектування і будівництво на території Ріп'янської сільської ради Старосамбірського району вітрової електростанції потужністю 36 МВт за межами сіл Ріп'яна, Смеречка та Дністрик ТОВ "Смеречанська ВЕС".

-  ТзОВ "Карпатський вітер" звернулось в райдержадміністрацію щодо надання дозволу на внесення змін в проект роздержавлення Стрільбицької сільської ради.

 Видано розпорядження "Про надання дозволу на внесення змін в проект роздержавлення і приватизації земель на території Стрільбицької сільскої ради", яким надано дозвіл на внесення змін в проект роздержавлення і приватизації у зв'язку з будівництвом ТзОВ "Карпатський вітер" Старосамбірської ВЕС-2, вітрові турбіни, чотири з яких (№1,№2,№3,№7) попадають на землі ІІІ черги розпаювання земель.

            - ТзОВ «Агро ЛВ Лімітед»  з іноземними  інвестиціями розпочало свою діяльність на території Сусідовицької, Страшевицької та Трушевицької сільських радах. Основним видом діяльності товариства є  вирощування зернових та технічних культур. Під урожай 2014 року підприємством посіяно   1100  га озимого ріпаку та 46 га озимої пшениці.

             - ТзОВ «НОРБІЛК АГРІ»  з іноземними  інвестиціями укладено договори на оренду земель на території Мурованської та Старосолянської с/рад. Під урожай 2014 року проведено зяблеву оранку на площі 511 га.

            - Вітчизняний інвестор ТзОВ «Прикарпаття Інвест» займається вирощуванням плодово - овочевої продукції та зернових і технічних культур.

      

         Робота підприємств енергетики та житлово-комунального господарства

         Протягом січні-травня 2014 року підприємства житлово-комунального господарства району працювали в стабільному , безаварійному режимі.

            Рівень оплати житлово-комунальних послуг:

У сфері водопостачання та водовідведення: населення-97,0%, бюджетні установи та інші-100%

У сфері теплопостачання: населення – 82,5%,бюджетні установи та інші-100%

У сфері надання послуг з утримання житлових будинків комунальної власності – 98%

За спожиту у січні-травні 2014 року електроенергію  підприємства ЖКГ заборгованості не мають;

           

           

 

 

Стан справ у сферах:

Освіта

У районі функціонує 89 ЗНЗ з них 7 НВК, 2 школи-інтернат та Лаврівський дитячий будинок,  9 ДНЗ (723 дітей), 4 ПНЗ.

Усіма  формами дошкільної освіти охоплено 1501 дитину, що становить 38 % від загальної кількості дітей дошкільного віку району.

У 2014 році важливим залишаються комп’ютеризація ДНЗ та  підключення до мережі Інтернет, відкриття 3 НВК «ЗНЗ - ДНЗ» с. Великосілля (1 група-20 дітей), с. Спас – 2  групи – 40  дітей, с. Муроване – 2 групи – 40 дітей, що дасть можливість створити 100 додаткових місць для дітей дошкільного віку, також відкриття додаткових дошкільних груп у НВК с. Стар’ява 3 дошкільні групи – 60 дітей, у Хирівській школі–інтернат Владики І. Хоми – 2 групи – 40 дітей.

           Станом на 10 червня 2014 року повністю виплачена заробітна плата працівникам навчальним закладам відділу освіти.

           Відсутня заборгованість з оплати за спожиту електроенергію за січень-травень 2014 року.

Протягом оздоровчого періоду 2014 року послугами оздоровлення та відпочинку планується охопити 3469 дітей (51,6%).

У районі функціонуватиме:

- 40 пришкільних  відпочинкових таборів на базах загально навчальних закладів (3294 учнів);

- наметовий табір «Карпати» на базі Стрілківської ЗСШ І-ІІІ ст.. для дітей пільгових категорій (85 учнів);

- наметовий табір «Таборове літо 2014» урочище «Левурда» (85 учнів).

           Проблемами галузі освіти є:

 - недостатнє забезпечення шкіл району комп’ютерною технікою та підключенням до Інтернету;

- низький відсоток охоплення дошкільною освітою дітей;

- відсутність внутрішніх вбиралень у 25 школах району.

 

Охорона здоров’я

Забезпечувалося виконання основних завдань роботи закладів охорони здоров’я району.

Амбулаторно-поліклінічну допомогу в районі надавали 3 лікарні, 14 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 83 ФАПи.

Медпрацівникам виплачена заробітна плата, відсутня заборгованість за спожиті енергоносії.

Проблемами в галузі медицини є:

-         різке подорожання цін на ліки та паливно-мастильні матеріали, що погіршує стан надання медикаментів та невідкладної медичної допомоги;

-         у зв’язку з різким подорожанням ціни на паливно-мастильні матеріали, учасники тендерів відмовляються від участі в проведенні тендеру;

-         проплата зареєстрованої кредиторської заборгованості по незахищених статтях за 2013 рік проводиться з бюджету 2014 року, що зменшує можливість використання даних коштів для надання невідкладної медичної допомоги та забезпечення життєдіяльності закладів охорони здоров’я.

 

Культура

Район зосереджує в собі значну мережу закладів культури - 95 Народних домів, 84 бібліотеки, 2 школи естетичного виховання. Забезпечувалося проведення культурно-масових заходів. Найважливішими були заходи з відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка.

Фізична культура та спорт

            Значна увага приділялася розвитку фізичної культури та спорту. Проведено чемпіонат району з футболу, дитячий турнір з міні-футболу, з’їзд членів організації «Пласт» в урочищі «Левурда», турнір з пляжного волейболу в рамках ХХІІІ Спортивних ігор Львівщини, тощо.

            Соціальний захист та подолання бідності, ринок праці

Соціальний захист населення

За січень-травень 2014 року призначено та виплачено державної соціальної допомоги 8357 малозабезпеченим сім'ям та допомоги сім'ям з дітьми в сумі 66,3 млн. грн. Станом на 01.06.2014 року  заборгованість  по всіх  видах  допомоги  відсутня.         

 Призначено житлові субсидії  на суму 1463,7 тис. грн. Заборгованість по житлових субсидіях станом  на 10.06.2014 року  - 144,6 тис.грн.

 Профінансовано Чорнобильські програми на суму 74,1 тис.грн. На 10.06.2014  року  заборгованість по  фінансуванню Чорнобильських програм  по управлінню  соціального захисту населення  складає – 3,3 тис. грн. термін оплати якої не настав.

Профінансовано  відшкодувань за надані пільги  окремим категоріям населення, які фінансуються за рахунок субвенцій з державного бюджету  в сумі  - 3202,7  тис.грн..    Заборгованість по пільгових категоріях, які фінансуються з державного бюджету станом  на 10.06.2014 року  - 510,0 тис.грн.

         Пенсійне забезпечення

Своєчасно і в повному обсязі виплачені пенсії. Проведено виплату пенсій  та грошової допомоги на суму 153,8 млн.грн., що більше відповідного періоду минулого року на 5,6 млн.грн (3,8 %).

Станом на 1 червня 2014 року в економіці району є заборгованість з виплати заробітної плати (оперативні дані) в сумі 31,4 тис.грн (Філія «Старосамбірський райавтодор»).

Зайнятість населення

Впродовж січня-травня 2014 року районним центром зайнятості соціальні послуги надано 2253 особам з числа незайнятих громадян, з них 954 особам з числа тих, хто звернувся в пошуках роботи в 2014 році .

За звітний період працевлаштовано 354 особи при завданні 343 особи, залучено до оплачуваних громадських робіт 207 безробітних при завданні 178, забезпечено професійне навчання 137 особам при завданні 127.  

Надано одноразову допомогу 14 безробітнім для започаткування власної справи при завданні 11.

За січень-травень створено 158 додаткових робочих місць фізичними особами з правом найму робочої сили, 58 - зареєстровано юридичних та фізичних осіб.

 

Капітальне будівництво, введення нових потужностей, об’єктів соціальної сфери, житла, мереж життєзабезпечення.

У січні-травні 2014 року на території району капітальне будівництво не велося.

Забудовниками введено в експлуатацію 6 об’єктів житлового будівництва загальною площею 1097,2 м.кв.

            Організація надання адміністративних послуг

            Станом на 10 червня 2014 року через ЦНАП в районі надають адміністративні послуги: відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації, служба у справах дітей райдержадміністрації, відділ освіти райдержадміністрації та Старосамбірський районний сектор ДМС України у Львівській області надає 1 послугу з 7.

Через ЦНАП надавалися наступні адміністративні послуги:

-  Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

- Видача будівельного паспорту (внесення змін до будівельного паспорта) забудови земельної ділянки;

- Видача Єдиного квитка дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування;

- Дозвіл на вчинення  правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина;

- Призначення опікуна, піклувальника для дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

- Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

- Призначення державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;

- Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;

- Оформлення та видача паспорта громадянина України (при досягненні віку);

- Видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім»ї.

Всього через ЦНАП надано 212 адмінпослуги  та 10 послуг дозвільного характеру.

 Проблемні питання:

- Відсутність на законодавчому рівні єдиного переліку адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг;

- Не внесено змін до діючого законодавства щодо визначення чіткого механізму та порядку надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг;

- Необхідне впровадження систем електронного документообігу та автоматизованого обміну даними між територіальними органами виконавчої влади та Центром щодо надання адміністративних послуг.

-  Відсутність доступу до інформації з державних реєстрів, інших інформаційних баз (систем), які використовуються для надання адміністративних послуг.

Інформація щодо тендерних закупівель

 Зведена інформація щодо розпорядників коштів з питань здійснення тендерних закупівель за державні кошти бюджетними організаціями району:

- Відділ освіти райдержадміністрації

- Відділ культури  райдержадміністрації

- КЗ СРР "Старосамбірська ЦРЛ"

- Територіальний центр соціального обслуговування

- Управління соціального захисту населення  райдержадміністрації

- Фінансове управління  райдержадміністрації

- Старосамбірський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді  райдержадміністрації

- Відділ АПР  райдержадміністрації

- Служба у справх дітей  райдержадміністрації

- Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Ідентифікаційний код ЄДРПОУ

0

4

0

5

6

4

1

1

 

За

cічень – березень

2014

року

 

 

 

 

 

 

Найменування:

Старосамбірська районна державна адміністрація

 

Місцезнаходження (юридична адреса):

вул. Л. Галицького, 40, м. Старий Самбір, Львівська обл., 82000

 

Адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма звітності (фактична адреса):

вул. Л. Галицького, 40, м. Старий Самбір, Львівська обл., 82000

 

 

Код рядка

Усього за процедурами закупівель

У тому числі за видами процедур закупівель

Закупівлі  без застосування процедур

відкриті торги

двосту-пеневі торги

запити цінових пропозицій

попередня кваліфікація учасників

закупівлі в одного учасника

електронний реверсивний аукціон

А

Б

1=2+3+4+5+6+7

2

3

4

5

6

7

8

І. ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКУПІВЕЛЬ – одиниць

Усього оголошень про результати  проведення процедур закупівель
(р. 100 >= р. 101)

100

14

2

 

 

 

12

 

х

з них оголошень про результати проведення процедур закупівель, які відмінені чи визнані замовником такими,  що не відбулися, в цілому

101

4

1

 

 

 

3

 

х

Усього проведено процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі (лотів) (р. 110 >= р. 112)

110

73

66

 

 

 

7

 

х

з них процедури закупівель відмінені чи визнані такими, що не відбулися за частинами предмета закупівлі (лотами)

112

3

3

 

 

 

 

 

х

Кількість учасників, які подали пропозиції конкурсних торгів для участі у процедурах закупівлі (р. 120 >= р. 130)

120

44

32

 

 

 

12

 

х

Кількість пропозицій конкурсних торгів, у    тому числі  за частинами предмета закупівлі (лотами)

121

139

128

 

 

 

11

 

х

з них кількість відхилених пропозицій конкурсних торгів

122

65

65

 

 

 

 

 

х

Кількість учасників – переможців  (р. 130 = р. 131 + р. 132)

130

44

32

 

 

 

12

 

х

у тому числі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вітчизняних суб’єктів  господарювання

131

44

32

 

 

 

12

 

х

іноземних суб’єктів господарювання

132

 

 

 

 

 

 

 

х

Кількість укладених договорів
 (р. 140 = р. 150 + р. 160)

140

44

32

 

 

 

12

 

235

з них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з вітчизняними суб’єктами господарювання

150

44

32

 

 

 

12

 

235

з іноземними суб’єктами господарювання

160

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість укладених рамкових угод

170

 

 

 

 

 

 

 

х

Кількість договорів укладених за  рамковими угодами

171

 

 

 

 

 

 

 

х

Кількість укладених договорів у попередні роки, які виконуються

180

 

 

 

 

 

 

 

15

Усього звернень щодо усунення порушень під час проведення процедур закупівель

190

 

 

 

 

 

 

 

х

II. ВАРТІСHA XAPAКTEPИCTИKA ЗАКУПІВЕЛЬ – тис.грн.

Загальна річна сума коштів, запланованих замовником для закупівлі товарів, робіт і послуг (р. 200 >= р. 201 + р. 202)

200

11500,0

х

х

х

х

х

х

8393,4

кошти державних, казенних, комунальних підприємств

201

1050,0

х

х

х

х

х

х

3330,0

кошти  господарських товариств, у яких   державна або комунальна частка акцій перевищує 50 відсотків

202

 

х

х

х

х

х

х

 

Загальна сума коштів, яку заявили у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт і послуг

210

10694,0

4554,1

 

 

 

6139,9

 

х

Загальна сума коштів за укладеними договорами у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт і послуг

220

10357,3

4311,0

 

 

 

6046,3

 

4268,3

у тому числі за рахунок  коштів Державного бюджету  України

221

 

 

 

 

 

 

 

138,9

коштів бюджету Автономної  Республіки Крим

222

 

 

 

 

 

 

 

 

коштів місцевих бюджетів

223

10357,3

4311,0

 

 

 

6046,3

 

4233,4

коштів Національного банку України

224

 

 

 

 

 

 

 

 

коштів державних  цільових  фондів, державних та місцевих фондів

225

 

 

 

 

 

 

 

 

коштів Пенсійного фонду України

226

 

 

 

 

 

 

 

 

коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування, Фонду соціального захисту інвалідів

227

 

 

 

 

 

 

 

 

державних кредитних ресурсів

228

 

 

 

 

 

 

 

 

коштів державних, казенних, комунальних підприємств

229

 

 

 

 

 

 

 

 

коштів господарських товариств , у яких  державна або комунальна частка акцій перевищує 50 відсотків

230

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна сума коштів (фактичні видатки)  у звітному періоді за укладеними договорами для закупівлі товарів, робіт  і послуг

240

1302,3

206,0

 

 

 

1096,3

 

1721,1

у тому числі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

товарів

241

901,0

 

 

 

 

901,0

 

1504,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

товарів вітчизняного виробництва

241а

901,0

 

 

 

 

901,0

 

1032,6

робіт

242

 

 

 

 

 

 

 

22,4

послуг

243

401,3

206,0

 

 

 

195,3

 

    157,4  

Загальна сума коштів (фактичні видатки)  у звітному періоді за договорами, укладеними  в попередні роки, які виконуються

250

 

 

 

 

 

 

 

31,2

 

Журнал "Handel PU" запрошує підприємців

      Відповідно до листа Всеукраїнської громадської організації «Союз підприємців поляків України» від 05.05.2014 № 140 інформуємо.

Всеукраїнська громадська організація «Союз підприємців поляків України» заснувала журнал «HandelPU» (Торгівля ПУ). Журнал зареєстрований Державною реєстраційною службою 16 жовтня 2013 року (свідоцтво серії КВ №20338 – 10138Р).

Видання цікавиться життям і проблемами підприємців України та Польщі, законодавчою, економічною базами, особливостями торгівлі в цих державах і країнах Європейського Союзу.

На сторінках «HandelPU» друкуватиметься інформація про гранти, які з Європейського Союзу надає Польща для українських підприємців, зокрема схеми та методику їх отримання.

Журнал виходитиме щоквартально на 48 сторінках двома мовами - українською та польською. Тираж – 15 тисяч примірників.

Якщо у регіоні є підприємці, які бажають налагодити бізнес у Польщі чи встановити зв’язки з Європейським Союзом, редакція журналу готова до співпраці з ними.

Контактні телефони: +38 044 5813365, +38 093 4509790 та
 е-
mailhandel.pu2013@op.pl.

Адреса редакції журналу: 01054, м. Київ, вул.Олеся Гончара, 52, офіс 12.

Реалізація цукру Аграрного фонду

       Повідомляємо Вас, що у травні 2014 року Аграрний фонд розпочинає реалізацію цукру-піску в кількості 30 тис. тонн через Аграрну біржу за ціною 9282 грн./т (з ПДВ) при попередній оплаті на умовах EXW  з наступних областей України:

 

№ з/п

Область

Адреси складів

1

Вінницька

Теплицький р-н, с. Удич, вул.. Заводська,1

смт. Томашіль, вул. Інтернаціональна, 8

Тульчинський р-н, смт. Кирсанівка,

вул.. Новозаводська, 2 

2

Волинська

м. Луцьк, вул.. Карбишева, 1

3

Київська

м. Бровари, вул. Підприємницька, 2

смт. Миронівка, вул. Леніна, 130

4

Львівська

м. Львів, вул. Шевченка, 335

5

Тернопільська

м. Бучач, вул. Галицька. 160

6

Харківська

М. Харків, вул. Морозова, 13

смт. Чапаєве, вул. 50 років Жовтня, 5

7

Черкаська

с. Червона Слобода, вул. Берегова - Промислова, 20

За додатковою інформацією звертатися за телефонами: (044) 277-27-05.

Прошу довести дану інформацію до підприємств роздрібної торгівлі Вашого району (міста) та у термін до 21 травня 2014 року надати департаменту пропозиції щодо закупівлі цукру в розрізі підприємств роздрібної торгівлі, із зазначенням області, з якої будете його отримувати, кількості тонн закупівлі цурку, адреси, керівника та контактного телефону підприємства роздрібної торгівлі.

 Інформацію просимо надсилати на тел./факс 261-26-65 або на електронну адресу pelykhovskyi@loda.gov.ua.

Програма розвитку туризму та курортів у Львівській області на 2014-2017 роки

ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

XХIX сесія VI скликання

РІШЕННЯ № 1087

від 29 квітня 2014 року

Про затвердження Програми розвитку туризму та курортів у Львівській області на 2014 – 2017 роки 

   На виконання Закону України «Про туризм», з метою оптимізації ефективного використання наявного туристичного та курортного потенціалу, підвищення конкурентоспроможності туристично-курортної галузі на вітчизняному і світовому ринках, керуючись пунктом 16 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки постійних комісій з питань молодіжної політики, фізичної культури, спорту і туризму й з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та комунальної власності, Львівська обласна рада

 

 ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Програму розвитку туризму та курортів у Львівській області на 2014 – 2017 роки (далі – Програма), що додається.

2. Зобов’язати департамент міжнародного співробітництва та туризму Львівської обласної державної адміністрації (Л. Захарчишин) щорічно, на початку року звітувати про стан виконання Програми.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії з питань молодіжної політики, фізичної культури, спорту і туризму (Т. Скиба) й з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та комунальної власності (Я. Качмарик).

  

 

Голова обласної ради                                                                           Петро КОЛОДІЙ

Дочірні категорії