Старосамбірська

районна державна адміністрація

"ОГОЛОШЕННЯ конкурсного відбору проектів у рамках реалізації заходів Програми газифікації населених пунктів Львівської області на 2016 - 2018 роки"

 

 

 

Департамент розвитку та експлуатації Львівської обласної державної адміністрації повідомляє про оголошення конкурсного відбору проектів у рамках реалізації заходів Програми газифікації населених пунктів Львівської області на 2016 – 2018 роки. Конкурс триватиме до 13 квітня 2017 року.

Інформація щодо умов проведення конкурсного відбору та переліку необхідних документів розміщена на офіційному сайті Львівської обласної державної адміністрації http://loda.gov.ua/ на вкладці "Новини" 30 березня 2017 року.

Просимо довести до відома органів місцевого самоврядування про проведення зазначеного конкурсу.

Додатки:

1. Оголошення, на 1 арк. в 1 прим.

 

2. Інформаційна картка проекту, на 1 арк. в 1 прим.

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА ПРОЕКТУ

 

№ з/п

Стаття (назва)

Форма надання

 

1

Основні відомості

 

1.1

Назва проекту

 

 

1.2.

Місце  реалізації проекту 

 

 

1.3.

Мета та завдання проекту

 

 

1.4.

Очікувані результати від  реалізації проекту

 

 

2.

Показники проекту

 

2.1.

Обсяг інвестицій,  тис. грн.,

у тому числі:

 

 

2.1.1.

обласний бюджет

 

 

2.1.2.

місцеві бюджети

 

 

2.1.3.

інші залучені  кошти

 

 

2.2.

Кількість населення, що отримає покращення послуг з газопостачання, осіб

 

 

2.3.

Ступінь готовності об’єкту, %

 

 

3.

Поточний стан формалізації проекту

 

3.1.

Ступінь готовності проекту (ПКД, державна експертиза)

 

 

3.2.

Розпорядчий документ про затвердження ПКД (№, дата)

 

 

3.3.

Експертний звіт Держбудекспертизи (№,  дата)

 

 

 

Посада керівника  органу

 

місцевого самоврядування               (підпис)                  (ініціали та прізвище)
 
 ___________
   (дата)
                        М.П.

 У ЛОДА стартував конкурсний відбір проектів із газифікації населених пунктів

30 березня 2017р, Новини. Департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства, Прес-служба ОДА

     У Львівській облдержадміністрації стартував конкурсний відбір проектів у рамках реалізації Програми газифікації населених пунктів Львівської області на 2016 – 2018 роки.

Як інформують у департаменті розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської ОДА, для участі у конкурсному відборі органи місцевого самоврядування можуть подавати проекти у напрямку завершення розпочатого будівництва підвідних газопроводів до населених пунктів області першочергово з будівельною готовністю понад 50%.

Обов’язковою умовою конкурсу є співфінансування з місцевих бюджетів та/або інших джерел у розмірі не менше 10% до коштів обласного бюджету.

Для участі в конкурсі потрібно подати такі документи:

· проектно-кошторисну документацію у цінах цього року, затверджену в установленому порядку;

· копію позитивного експертного звіту державної будівельної експертизи, проведеної в цьому році;

· документ про затвердження проектно-кошторисної документації;

· копію наказу про призначення головного інженера проекту та його кваліфікаційного сертифікату;

· рішення органу місцевого самоврядування або довідку суб’єкта господарювання про підтвердження співфінансування з місцевих бюджетів або інших джерел фінансування;

- довідку про будівельну готовність об'єкта;

- довідку про кількість населення, що проживає в населеному пункті, де реалізується проект та кількість населення, якому планують надати послуги з газопостачання під час реалізації проекту;

· інформаційна картка проекту за формою згідно з додатком;

· супровідний лист до документів, що потрібно подати у департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства ЛОДА.

Конкурс триватиме до 13 квітня.

 

Документи на конкурсний відбір приймає департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства облдержадміністрації з 30 березня до 18:00 12 квітня 2017 року за адресою: 79008, м. Львів, вул. Винниченка, 6 (ІІІ поверх).

 

XV Міжнародний Водний форум "AQUA UKRAINE - 2017" та V спеціалізована виставка "Екологія підприємства - 2017"

     На виконання доручення Міністерства екології та природних ресурсів України щодо розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.05.2006 року №268-р Департамент екології та природних ресурсів інформує, що з 7 по 9 листопада 2017 року на території Міжнародного виставкового центру (м. Київ, Броварський проект, 15) відбудуться XV Міжнародний Водний форум "AQUA UKRAINE - 2017" та V спеціалізована виставка "Екологія підприємства - 2017". Традиційно у рамках форуму проходитиме науково - практична конференція "Вода і довкілля", яка присвячена питанням сучасного стану водних ресурсів, підвищення якості питної води, міжнародному співробітництву та впровадження водних європейських директив.

         Міжнародний водний форум "AQUA UKRAINE - 2017" є головним місцем зустрічі спеціалістів у сфері охорони та використання водних ресурсів, питного вдопостачання та водогосподарського комплексу, а також сумісних галузей, де обговорюються екологічні, економічні, технічні, правові проблемні питання та розглядаються шляхи їх вирішення.

        За інформацією щодо участі звертатися до ТОВ "Міжнародний виставковий центр" за адресою: Броварський проект, 15, м. Київ, 02660, телефон (044)201-11-54, 201-11-62. email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., сайт: wwwЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

"Перелік фірм - виконавців, які проводили енергоаудити у бюджетній сфері у 2016 році"

Виконавці енергоаудитів, які працювали в 2016р. :
 
КП ЛОР "Львівський обласний учбовий центр" м.Львів - тел. 270-05-92
 
ТОВ НВП "Калина" м.Львів - тел. 050 200 65 74
 
СВ "Енержі" м.Київ - тел. 068 627 73 75
 
"Адамсон"  м.Ів.Франківськ -Львів тел.299 51 98

Додаток 1

Технічні вимоги

на виконання енергетичних аудитів будівель бюджетної сфери

з/п

Вимоги замовника

Примітка

1

2

3

  1. Загальні  положення

1.1

Енергетичний аудит повинен виконуватись згідно діючих нормативних документів, зокрема:

 - ДСТУ Б А.2.2-12:2015 Енергетична ефективність будівель. Метод розрахунку енергоспоживання при опаленні, охолодженні, вентиляції, освітленні та гарячому водопостачанні;

-   ДСТУ 4065-2001(ANSI/IEEE 739:1995, NEG) Державний стандарт України.   Енергозбереження. Енергетичний аудит. Загальні технічні вимоги;

EN 16247-1 Energy audits - Part 1: General requirements;

EN 16247-2:2014. Energy audits- Part 2: Buildings;

EN 16247-3:2014.Energy audits - Part 3: Processes;

ISO 50002. Energy audits - Requirements with guidance for use;

-  ДБН В.2.6-31:2006 Конструкція будинків та споруд. Теплова ізоляція будівель;

-  ДСТУ- НБА.2.2-5:2007 Настонова з розроблення енергетичного паспорта будинків;

-  ДБН В.2.5-64:2012 Внутрішній водопровід та каналізація;

-  КТМ 204 України 244-94 Норми та вказівки по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд. А також на господарсько-побутові потреби в Україні.

 

 

1.2

Призначення: Визначення базового рівня споживання енергетичних ресурсів, потенціалу економії енергетичних ресурсів, розробка енергоекфективних заходів, розробка енергетичного паспорту будівлі.

 

  1. Технічні  параметри

 

Звіт з енергетичного аудиту повинен включати:

 

2.1

Резюме (загальний енергетичний баланс будівлі, клас енергетичної ефективності будівлі до та з врахуванням впровадження енергоефективних заходів, техніко-економічні показники енергоефективних заходів, період окупності, період виплати, внутрішню норму прибутковості, чисту приведену вартість, коефіцієнт чистої приведеної вартості.

 

2.2

Стандарти і Правила

 

2.3

Опис Стану  Будівлі

 

2.4

Основні дані (Графік присутності дітей дорослих, Графік опалення, Кількість присутніх, типи та місця встановлених лічильників енергетичних ресурсів)

 

2.5

Дані по будівлі (загальна площа, загальний об’єм, площа підлоги, периметр  підлоги, кондиціонована/опалювальна площа будівлі, кондиціонований/опалювальний об’єм будівлі, кількість поверхів, чиста висота поверху (м).

 

2.6

Дані про стіни: конструкція (матеріал прошарків та їх товщина), геометричні та теплотехнічні характеристики стін з розподілом за сторонами світу

 

2.7

Дані про вікна: тип та матеріал рами, геометричні та теплотехнічні характеристики вікон з розподілом за сторонами світу

 

2.8

Дані про двері: тип та матеріал, геометричні та теплотехнічні характеристики з розподілом за сторонами світу

 

2.9

Дані про дах: тип, конструкція (матеріал прошарків та їх товщина), геометричні та теплотехнічні характеристики

 

2.10

Дані про підлогу: тип, конструкція (матеріал прошарків та їх товщина),   геометричні та теплотехнічні характеристики

 

2.11

Дані про систему опалення: тип внутрішньої системи (однотрубна/двохтрубна), кількість та загальна довжина стояків, наявність та кількість балансирів на стояках чи відгалуженнях, схема  підключення до зовнішніх мереж (без елеваторна/елеваторна/ модульний тепловий пункт/інше-вказати), (двохтрубна/ чотирьохтрубна), тип та кількість опалювальних приладів за кожним типом,тип та кількість термостатичних регуляторів на опалювальних приладах*, тестування обладнання модульного теплового пункту* на справність та на налаштувань на зниження в нічний час та у вихідні дні.

 

2.12

Дані про систему вентиляції: кількість вентиляційних систем, опис кожної системи.

 

2.13

Дані про систему побутового гарячого водопостачання: тестування та опис існуючого обладнання

 

2,14

Дані про систему холодного водопостачання: тестування та опис існуючого обладнання

 

2.15

Дані про систему освітлення: типи світильників, кількість ламп у світильнику, потужність ламп, світильників, час роботи, питому максимальну та питому усереднену потужність системи освітлення.

 

2.16

Дані про інше електрообладнання: назва, кількість, потужність та час роботи кожного обладнання, питому максимальну та питому усереднену потужність

 

2.17

Дані про вентилятори і насоси: кількість, потужність та час роботи кожного обладнання, питому максимальну та питому усереднену потужність

 

2.18

Дані про систему охолодження: кількість, потужність та час роботи кожного обладнання, питому максимальну та питому усереднену потужність

 

2.19

Дані про паливну ( котельню) : кількість, потужність та час роботи кожного обладнання, споживання, питомі показники

 

2.20

Дані про зовнішнє обладнання: кількість, потужність та час роботи кожного обладнання, питому максимальну та питому усереднену потужність

 

2.21

Аналіз використання паливо енергетичних ресурсів та холодної води за останні 3 роки

 

2.22

Розрахований енергетичний бюджет (енергетичний баланс за статтями опалення, вентиляція, гаряче водопостачання, освітлення, вентилятори та насоси інше обладнання, ппаливовикористовуюче обладнання, охолодження відповідно до сценарію - розрахований рівень споживання енергетичних ресурсів , базовий рівень, та енергоефективної моделі, розрахунок граничних обсягів споживання теплової та електричної енергії відповідно до «Міжгалузевих норми споживання електричної та теплової енергії для установ і організацій бюджетної сфери України» затверджених наказом Державного комітету України з енергозбереження від 25.10.1999р. N 91;

 розрахунок потреби у споживанні води;  визначення базового рівня споживання паливно-енергетичних ресурсів в натуральних показниках з помісячним розподілом споживання; визначення ККД паливовикористовуючого обладнання; визначення норм витрат палива на виробництво теплової енергії )

 

2.23

 Пропозиції щодо використання місцевих видів палива, впровадження альтернативних та відновлювальних джерел енергії, систем теплової акумуляції.

 

2.24

Змодельовані енергоефективні заходи та за кожним заходом розраховані:

- опис кожного заходу;

- капіталовкладення;

- економічний ефект в натуральних та грошових одиницях;

- простий та дисконтований термін окупності (PВ, PO);

- період окупності (IRR);

- внутрішня норма прибутковості;

- чиста приведена вартість (NPV);

- коефіцієнт чистої приведеної вартості (NPVQ).

 

2.25

Екологічні вигоди (визначення балансу викидів, в тому числі парникових газів за фактичним сценарієм, базовим рівнем, та енергоефективної моделі, зменшення викидів)

 

2.26

Впровадження та організація (розробка плану графіку впровадження проекту)

 

2.27

Енергомоніторинг (опис енергетичного моніторингу, побудова ЕТ-кривої)

 

2.28

Пропозиції щодо впровадження енергетичного менеджменту

 

2.29

Енергетичний паспорт на кожну будівлю .

 

3.Інструментальні вимірювання

 

3.1

Тепловізійне обстеження : зовнішніх огороджуючих конструкцій, трубопроводів систем теплопостачання та гарячого водопостачання , обмурівки або кожухів котлів, теплообмінників та іншого паливо-тепловикористовуючого обладнання, в т.ч. радіаторів системи опалення

 

3.2

Аналіз складу димових газів паливовикористовуючого обладнання

 

3.3

Вимірювання електричних навантажень та рівня освітлення

 

 

 

НЕ ДОПУСКАТИ СПАЛЮВАННЯ СУХОЇ РОСЛИННОСТІ

     З метою забезпечення широкого інформування населення та для запобігання у 2017 році виникненню пожеж та їх розповсюдження на лісові насадження. торфовища. населені пункти району. Державна екологічна інспекція у Львівській області розповсюджує інформацію про недопущення спалювання сухої рослинності та її залишків, а також про передбачену законодавством України відповідальність за вчинення порушень, шляхом розміщення у місцевих друкованих виданнях повідомлення наступного змісту:

УВАГА

      З метою запобігання виникненню пожеж Державна екологічна інспекція у Львівській області закликає громадян не допускати спалювання сухої рослинності, стерні, а також дотримуватись правил поведінки у пожежонебезпечний період.

НАГАДУЄМО:

- за самовільне запалювання сухої рослинності або її залишків передбачена відповідальність згідно статті 11-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення у вигляді штрафу у розмірі від 170 до 1700 гривень.

- особи, винні у порушенні вимог пожежної безпеки в лісах, несуть адміністративну відповідальність згідно статті 77 Кодексу України про адміністративні правопорушення у вигляді штрафу у розмірі від 17 до 204 гривень.

- відповідно до статті 245 Кримінального Кодексу України, знищення або пошкодження вогнем об"єктів рослинного світу карається штрафом у розмірі від 5100 до 8500 грн., або обмеженням/позбавленням волі на термін від 2 до 5 років, а у разі спричинення загибелі людей або інших тяжких наслідків - позбавленням волі на термін від 5 до 10 років. 

ГУ Держпраці оштрафувало за використання праці неоформлених робітників будівельну фірму, де загинув працівник

     ГУ Держпраці у Львівській області  застосувало штрафну санкцію до  ТзОВ «Файнобуд», де загинув працівник під час виконання будівельних робіт та  використовувалась праця неоформлених  робітників.

          28 грудня 2016 стався нещасний випадок зі смертельним наслідком з  чоловіком, який виконував будівельні  роботи.  Під час  встановлення вертикальної опалубки на будівельному майданчику по вул. Кульпарківській, 226 А, що  у місті Львові, чоловік впав з висоти, що призвело до його смерті.

    У зв’язку з  проведенням  спеціального розслідування нещасного випадку зі смертельним наслідком, було призначено позапланові  перевірки з питань дотримання вимог законодавства про працю та охорону праці, які здійснювали фахівці ГУ Держпраці у Львівській області. 

     За результатами позапланових заходів,  встановлено, що загиблий  та ще семеро будівельників, які були з ним у бригаді, у листопаді 2016 року працювали  на цьому підприємстві без будь-якого оформлення, тобто фактично нелегально.

      Відтак, ГУ Держпраці у Львівській області застосувало штрафну санкцію  до ТзОВ «Файнобуд» на суму 768 тисяч гривень за  фактичне допущення до роботи  8 працівників без належного оформлення трудових відносин та 3200 грн. за інші порушення законодавства про працю. Також матеріали перевірки скеровано до правоохоронних органів за ознаками грубого порушення законодавства про працю,  за  що передбачена кримінальна відповідальність згідно із ст.172 КК України.

       ГУ Держпраці у Львівській області вкотре наголошує роботодавцям  на необхідності  належного оформлення працівників, відповідно до вимог ст.24 КЗпП,   а саме укладення трудових договорів та повідомлення органів ДФС у встановленому порядку. Також нагадуємо, що з 1 січня значно  зросли фінансові санкції за порушення законодавства про працю, передбачені ст.265 КЗпП  України.

 

      Відтепер у разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків розмір штрафної санкції складатиме 96 000 гривень за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

"Соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами з урахуванням фактичного споживання енергоносіїв домогосподарствами"

 Постановою Кабінету Міністрів України від             6 лютого 2017 р. № 51 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 409” переглянуто окремі соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами з урахуванням фактичного споживання енергоносіїв домогосподарствами.

         Зокрема, переглянуто соціальні нормативи використання:

-   теплової енергії для централізованого опалення (теплопостачання) абонентами, житлові будинки яких обладнані будинковими та / або квартирними приладами обліку: з 0,0548 Гкал до 0,0431 Гкал на 1кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період;

-       електричної енергії для індивідуального опалення: з 65 кВт·г до 51 кВт·г на 1 кв. метр опалювальної площі на місяць в опалювальний період;

-       природного газу для індивідуального опалення: з 5,5 куб. метра до 5,0 куб. метра на 1 кв. метр опалювальної площі на місяць в опалювальний період.

         Також, переглянуті коригуючі коефіцієнти для розрахунку розміру витрат електричної енергії, природного газу та інших видів палива на потреби опалення у багатоповерхових будинках.

         Відповідне рішення Уряду не передбачає здійснення перерахунку розмірів діючих розмірів субсидій, оскільки набирає чинності з 1 травня 2017 року.

         З текстом постанови Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2017 р.  № 51 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від                 6 серпня 2014 р.№409” можна ознайомитись за посиланням :                      http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249717533. 

Дочірні категорії