Старосамбірська

районна державна адміністрація

Щодо здобутків НУ "Львівська політехніка" в галузях фармація та біотехнологія, хімічні та харчові технології, сільське господарство.

Інформуємо, що науковці Інституту хімії та хімічних технологій Національного університету "Львівська політехніка" мають вагомі здобутки та значний досвід у таких галузях як фармація та біотехнологія, хімічні та харчові технології, сільське господарство тощо. 

Вважаємо, що дані здобутки Інституту хіміїі та хімічних технологій можуть бути використані для вирішення соціальних та чисельних екологічних проблем нашого регіону.

Додаткова інформація щодо співпраці: контактна особа - Фомінова Андріана Олександрівна, тел.: (032) 261-25-88.

Перелік впроваджених і готових до впровадження розробок, а також головних напрямків науково-дослідних робіт, які виконують кафедри Інституту хімії та хімічних технологій Національного університету "Львівська політехніка" тут.

"Про кількість новостворених робочих місць у деревообробній галузі на території Старосамбірського району"

Кількость новостворених робочих місць у деревообробній галузі (найманих працівників) на території району за червень  місяць 2017 року,  в розрізі підприємств, а саме:

- за червень 2017 року:

фізичні:

1). Панько Михайло Михайлович – 1 особа.

2). Калюжний Володимир Леонідович – 1 особа.

3). Піта Василь Михайлович – 1 особа.

4). Вахович Петро Володимирович – 1 особа.

5). Вахович Василь Володимирович – 1 особа.

 

юридичні:

1). ДЛГП «Галсільліс» - 1 особа.

2). ТОВ СП «Укрлісхолдінг» - 5 осіб.

3). ПП «Берест - М» -  1 особа.

4). ТВД «Добромильський ДОК» - 1 особа.

5). ДП «Старосамбірське ЛМГ» - 1 особа.

6). ТзОВ «Карпатвуд» - 1 особа.

 

 

ДО ВІДОМА СУБ"ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ЛІСОГОСПОДАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ!!!

Відповідно до п.1. доручення першого заступника голови Львівської обласної державної адміністрації від 18 липня 2017 року №12 з метою детинізації та стимулювання лісопереробної галузі Львівської області суб"єктам господарювання, які працюють у сфері обробки деревини (лісопильне та стругальне виробництво, виробництво столярних виробів) ОБОВ"ЯЗКОВОпривести установчі документи до вимог нормативно - правових актів, які регламентують здійснення державної реєстрації, як суб"єкта господарських відносин, а також про обов"язковість легалізації найманих працівників шляхом офіційного працевлаштування та виплати їм заробітної плати на рівні не нижче мінімальної - 3200 грн.

Звіт про виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС

Завдання та цілі, які можна знайти у Звіті стануть невід'ємною частиною середньострокового плану пріоритетних дій Уряду до 2020 року, що означає, що викнання Угоди стане щоденною роботою усього державного апарату.

Метою даного звіту є інформування громадян України, представників неурядових організацій, а також міжнародної спільноти, зокрема інституцій ЄС та його держав-членів, щодо прогресу України в реалізації цілей політичної асоціації та економічної інтеграції з ЄС з метою обговорення та аналізу заходів органів державної влади. 

Текст звіту подано у ссилках: частина 1, частина 2, частина 3, частина 4, частина 5.

 

 

Про у практичному участь у семінарі

Громадська рада при Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України інформує, що 1.05.2017 року набрав чинності новий нормативний акт ДБН В.2.6-31:2016 “Теплова ізоляція будівель”, що встановлює вимоги до показників енергоефективності та теплотехнічних показників огороджувальних конструкцій будівель та споруд під час їх проектування та будівництва.

У зв’язку з цим, Центр бізнес-освіти в будівництві та житлово-комунальному господарстві та ДП “НДІБК” (розробник ДБН В.2.6-31:2016) за підтримки Громадської ради при Мінрегіоні організували серію семінарів на тему: “Нове покоління норм з енергоефективності ДБН В.2.6-31:2016 “Теплова ізоляція будівель” з підвищення кваліфікації працівників підприємств будівельної галузі, архітекторів, проектантів, інженерів-будівельників та науковців.

Практичний семінар для фахівців західного регіону відбудеться 23 червня 2017 року за адресою: м Львів, вул. Стрийський парк, 14 у Львівській торгово-промисловій палаті.

Для участі в семінарі потрібно зареєструватись за посиланням: https://shr.name/jNfLf

 

Контактна особа від Громадської ради при Мінрегіоні: Марія Феленко, +38(067) 544-11-00, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Умови отримання адміністративної послуги видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для об’єктів ІІ та ІІІ груп

Умови отримання адміністративної послуги

 

видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря

стаціонарними джерелами для об’єктів ІІ та ІІІ груп (надалі – дозвіл)

відповідно до пунктів

ІНФОРМАЦІЙНОЇ КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Умови отримання адміністративної послуги

п.8

Підстава для одержання адміністративної послуги

ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря»

п.9

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

 

Перелік пакету документів, які має подати суб’єкт господарювання в ЦНАП для передачі Департаменту екології та природних ресурсів Львівської облдержадміністрації для видачі дозволу в т. ч. перелік пакету документів, які має подати суб’єкт господарювання в ЦНАП для передачі Головному управлінню Держпродспоживслужбиу Львівській області для видачі (погодження/висновку) рішення щодо можливості/неможливості видачі дозволу:

І Етап:

1.1. Заява встановленої форми від суб’єкта господарювання або уповноваженої ним особи про одержання погодження (рішення) на ім’я керівника Головного управління Держпродспоживслужби  у Львівській області (додаток 1).

1.2. Підтвердження щодо внесення до Переліку, установи, організації та закладу, яким надається право на розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів, для підприємств, установ, організацій та громадян – суб’єктів підприємницької діяльності яка визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища (копія реєстраційного свідоцтва).

1.3. Документи, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря надаються на розгляд в письмовій та електронній формах (XML- файли та формат doc. на CD-диску).

1.4. Інвентаризація стаціонарних джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне  повітря, видів та обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, пилогазоочисного обладнання.

1.5. Копії протоколів лабораторних досліджень проб атмосферного повітря населених місць, виконаних в поточному році установами, організаціями, лабораторіями, що атестовані на проведення досліджень в атмосферному повітрі та завірені копії свідоцтва про атестацію та  випискою з галузі атестації.

1.6. При недотриманні нормативної санітарно-захисної зони суб’єкта господарювання, завірена копія діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо її зменшення.

2 Етап:

2.1. Заява встановленої форми від суб’єкта господарювання або уповноваженої ним особи про одержання (переоформлення, дублікат, анулювання) документа дозвільного характеру на ім’я керівника Департаменту екології та природних ресурсів облдержадміністрації (додаток 2).

2.2. Підтвердження щодо внесення до Переліку, установи, організації та закладу, яким надається право на розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів, для підприємств, установ, організацій та громадян – суб’єктів підприємницької діяльності яка визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища (копія реєстраційного свідоцтва).

2.3. Документи, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря надаються на розгляд в письмовій та електронній формах (XML- файли та формат doc. на CD-диску).

2.4. Інвентаризація стаціонарних джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне  повітря, видів та обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, пилогазоочисного обладнання.

2.5. Повідомлення в місцевих друкованих засобах масової інформації про намір отримати дозвіл із зазначенням адреси місцевої держадміністрації, до якої можуть надсилатися зауваження окремих громадських організацій та окремих громадян (публікація в ЗМІ).

2.6. Довідка місцевої державної адміністрації про відсутність зауважень громадських організацій та громадян щодо отримання дозволу суб’єктом господарювання.

2.7. Позитивне (погодження/ висновок)  рішенняустанови Держпродспоживслужби щодо можливості видачі дозволу.

*Напис про завірення складається зі слів «Копія вірна», прізвища, ім’я та по батькові заявника (відповідальної особи) з зазначенням посади, дати та підпису. Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації.

п.10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної

послуги

Особисто, через уповноважену ним особу, поштою  або  у  випадках,  передбачених законом, в електронній формі за допомогою засобів телекомунікації (електронною поштою або через Єдиний державний портал адміністративних послуг).

п.11

Платність або безоплатність адміністративної послуги

 

 

 

 

Безоплатно.

п.12.

Строк надання адміністративної послуги

І Етап: 15 календарних днів з дня подання суб'єктом господарювання заяви та документів, необхідних для отримання послуги (погодження/висновок) рішення щодо можливості/неможливості видачі дозволу до Центру надання адміністративних послуг м. Львова та його територіальних підрозділів

ІІ Етап: 15 календарних днів з дня подання суб'єктом господарювання заяви та документів, необхідних для отримання послуги видача дозволу/обґрунтованої відмови у видачі дозволу до Центру надання адміністративних послуг м. Львова та його територіальних підрозділів

 

            Перелік, установ, організацій та закладів, яким надається право на розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів, для підприємств, установ, організацій та громадян – суб’єктів підприємницької діяльності яка визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища (Мінприроди України) – за посиланням на сайт Мінприроди України (організації на території всієї України).

www.menr.gov.ua/protection/protection3/regulation/256-dozvilna-diialnist

 

Дозвіл на спецводокористування

Відповідно до Закону України «Про внесеннязмін до деякихзаконодавчихактівУкраїни, щорегулюютьвідносини, пов’язані з одержаннямдокументівдозвільного характеру», Водного кодексу України, Закону України «Про дозвільну систему у сферігосподарськоїдіяльності», Положення про Державне агентство воднихресурсівУкраїни та Положення про Сектор у Львівськійобласті Державного агентства воднихресурсівУкраїни, Сектор здійснюєвидачу (відмова у видачі, переоформлення, видачадубліката, анулювання) дозволу на спеціальневодокористування у Львівськійобласті.
     Для одержаннядозволу на спеціальневодокористуванняводокористувачзвертається до відповіднихцентрівнаданняадміністративнихпослугіз заявою, до якоїдодаються:
- обґрунтування потреби у воді з помісячнимнормативнимрозрахункомводокористування і водовідведення;
- опис та схема місць забору води та скиду зворотних вод;
- нормативи гранично допустимогоскидання (гдс) забруднюючихречовин у водніоб’єктиіззворотними водами (з розрахунком на кожнийвипуск (скид) окремо);
- затвердженііндивідуальнітехнологічнінорматививикористанняпитної води (для підприємств та організаційжитлово-комунальногогосподарства, суб’єктівгосподарювання, якінадаютьпослуги з централізованоговодопостачання та/абоводовідведення);
- копіяправовстановлюючихдокументів на водніоб’єкти (для орендарівводнихоб’єктів).

Інформація щодо порядку одержання дозволів на спецводокористування розміщена на сайті Львівського облводресурсів: http://oblwodgosp.gov.ua. При необхідностіотриманняконсультацій просимо Вас звертатись у відділвикористанняводнихресурсів та морніторингу вод за тел. 275-32-03,                       275-32-24.

 

 

 

Дочірні категорії